En liten flicka



En liten busig flicka bor i min mage sen några månader tillbaka ❤


God kväll!

Ligger här i min goa säng och gör ett litet inlägg här på bloggen min! Detta underbara att jag bär på mitt & Jens andra barn måste dokumenteras. ☺

Jag har mått ganska kasst sen lilla Daisy-Bo flyttade in. De första veckorna tampades jag med extremt illamående! Kände även av foglossning tidigt redan i vecka 6. 
Ville dölja graviditeten länge var mitt & Jens mål. Men de gick ju absolut inte att hålla hemligt då mitt arbete påverkades av mitt illamående som inte ville ge med sig!

Foglossningen sökte jag för efter vecka 12. Borde ju gjort de innan men ville inte då jag inte vågade hoppas på att de lilla fröet skulle stanna hos oss.
Just nu är jag sjukskriven på heltid just för foglossning. 

Tänk att de är en liten flicka som ligger i magen min & busar. För busar de gör hon! Jag har känt av henne sedan vecka 16 & första rörelsen/sparken var en riktig hård spark! Just nu sparkas de på i magen min. Finns de något mysigare! 
Är så otroligt tacksam över att få bära på ytterligare en bebis ❤ Vi har ju längtat & väntat på just detta & nu när de blivit verklighet har man så svårt att ta in de! 

Tänk, snart halvvägs ...

God natt & Sussa sött! 😍 Kramisar 
| |
#1 - - Josefin. B:

Underbart ❤

#2 - - Anonym:

Grattis!

Upp