Denna killen alltså!



De är många gånger som mitt mammahjärta vuxit och som Ebbe gjort mig stolt! 
Just idag hände de igen. En sån där otrolig känsla som puppade upp inom mig och jag blir alldeles varm i hjärtat!


Goddagens !

Måste få skryta lite. De vill väl alla föräldrar göra någon gång i livet. Idag är en sådan dag!

Vi har varit på 4 års kontroll och Ebbe blev godkänd och uppförde sig exemplariskt 😉
Min lilla kille börjar att bli en stor kille.
Han har ett intresse för bokstäver och siffror sen ett tag tillbaka och kan numera räkna & säga vilka några av bokstäverna är.
Tänk så viktigt de är att låta barnen få visa va de kan & få uppskattning av oss vuxna! 

Ebbe ligger här jämte mig i sängen. Han tittar på barnprogram och vi vilar oss efter lunchen.
För någon minut sen tog E min hand och sa "Du är fin mamma". Älskar dig min älskade Ebbe något så oerhört mycket. Du gör mig stolt varje dag och jag och din pappa finns alltid här och de tror jag att du vet ❤

Kärleken till ens barn är de största här i livet. De bara är så.

Puss & Kram 
| |
Upp