Långklänning till mej!




Denna långklänningen från Lindex fick jag med mej hem igår! Tack mamma ♥
Mer långklänning åt folket säger jag! Jösses så skönt att ha på sej! Ringningen gick dock lite långt ner så de blir till att leta reda på ett linne i samma sköna korallfärg som klänningen ..



Ps. Nu blir de ut i solen!
O förresten, klänningen är inte så orange som den ser ut på bilden,hemsidan. Den är i korall!

Emma shoppar | |
#1 - - Johanna:

Jag köpte den marinblå/grå randiga, sååå skön och lagom lång. Kanske blir den i korall också : )



Kram

#2 - - Matilda:

Åh vad fin!! Jag köpte mig en långkjol idag! Så skönt att strosa runt i o dölja sina än så länge bleka ben :-)

#3 - - Annas inspiration:

Halloj pärlan!



Verkligen fin,

kan tänka mig hur fiiin du är i den :)



Hoppas ni mår väl i värmen,

sååå gott att det vackra vädret ÄNTLIGEN har kommit



Kramis

#4 - - jessica:

super mysig blogg:)

Upp