BEBISBLOPPIS!

Jättefina snickarbyxor i storlek 68. Från Lindex.
70 kronor + frakt!
Jättesöt kofta i storlek 74 från H&M. 80 kronor + frakt!
Bodysuit/pyjamas från eBBekids i storlek 80. Liten i storleken.
Lite noppig därav de låga priset, 50 kronor+ frakt.
Två stycken pike´bodys från Lundmyr, knappt använda!
70 kronor styck + frakt.
eBBekids body + mössa i superfint skick! Storlek 68.
150 kronor för setet + frakt.
Ralph Lauren bodysuit i storlek 6 månader!
Använd men i fint skick! 80 kronor + frakt!
Jättefin "jacka" i mjuk kvalite´. Köpt hos La redoute!
Storlek 50. 60 kronor + frakt!
Emma tipsar | |
#1 - - Dessi at [Home and desire]:

Tips! Finns en massa köp och säljgrupper på Facebook för barnkläder! Kostar inget att lägga upp och når ut till många!



Kram!

#2 - - Annas inspiration:

Hej vännen!



Hur är det med er i dag? :) Här är det bra, jag har ledig dag och det är ju toppen att få vara hemma med lilleman :)



Ha en bra dag

Kramis

#3 - - Annas inspiration:

Hej vännen!



Hoppas allt är bra i dag!



Tusen tack för hjälpen med beställningen av tröjan :) snäll du är! Jag tyckte inte att det var så mycket fint faktiskt men det kanske kommer fler pagg längre fram i vår?!



Går det bra att vi kommer runt halv ett-ett på tisdag? Jag hoppas att Colin kommer sova en stund i bilen :) Vill du var snäll och maila mig vad vägen heter ni igen?! haha detta minne ;)



Krmar & ha en fin kväll

#4 - - Bettan:

Så mycket fint, men tyvärr är ju våra grabbar rätt jämn stora så det är dessvärre lite litet att köpa. Annars hade jag nog kunnat ta hem ett och annat plag :)



Kram

#5 - - Kim Kronberg:

Hej Emma!

Jag är intresserad utav den bruna jacka och pike´bodys från Lundmyrs. Har du kvar dessa?

Upp