Inspirerad!

Tänk vad lite blommor kan göra? Kan ju verkligen pigga upp en till max! Eller vad säger ni?
Åh jag blev såå sugen på att låta någon som är duktig på design fixa till min här på bloggis! Får inspiration när jag kikar in till er bloggisar! Den finaste av dem alla måste jag säga att min vän Annas är, så hiiimla fiin gumman! : - ) Ska nog börja att skissa på en ny i mitt lilla huvud & sen börjar jobbet att finna en som är villig att fixa den åt mej , - )
Är ni schlagersugna tro? Kom på detta igår att det är schlager idag & inte könns de som "schlagertider" inte ; - )
Vi får helt enkelt se om vi sitter i soffan när timmen är slagen!
Ha nu en myspyslördag♥
iNsPiRaTioN! | |
#1 - - Mia ☆:

Åh, vad lite blommor i fin färg kan göra =) Nu blev jag sugen på att köpa några själv! Fast... utom räckhåll för Theo förstås, han vill nog gärna få tag på några ;)



Ha en mysig kväll, kram!

#2 - - Annas inspiration:

Ljuuuva ranunkler :-)



stannade ni hemma från blekinge?

Roligt att du gillar designen, jag är så nöjd med den! Jag tycker att du ska maila anna som har gjort min, hon är toppen på alla vis!!!



Nä nu är jag jättetrötter och får nog lägga mig om jag ska vara piggelin när vi sk apå båtmässan i morrn.



Sov gott & vi hörs snart igen

STOR KRAAAAAM

#3 - - Jannie:

Underbart med blommor!



Tack snälla söta du för dina fantastiska ord om Victor.Blir alldeles varm i hjärtat!

Vi har då allt haft tur du o jag.Finaste killarna någonsin!; )



Men va??Vem är detta?Världen är då allt bra liten...Jag har funderat o funderat,men kan då inte riktigt komma fram till vem denna Sandra är.O gissa om jag är nyfiken??; )

Så please tell me!



Hoppas ni haft en härlig söndag!

Stor kram

Upp