Köket hemma hos oss




Hemma hos oss i vårt kök!

Som ni ser är vårt kök i ek. Vi hade mer än gärna haft vita ljusa luckor med något stilrent handtag! ; - )
Köket ligger mitt i huset & är ganska lagom stort. Som ni ser på de lilla fotot uppe till höger ligger vårt vardagsrum vägg i vägg, där har vi vårt fina vita bjursta bord som vi är så nöjda med!
O till de lilla kortet ner till höger, fotat från hallen sett. Så till vårt kök finns de alltså två ingångar! O om vi får drömma lite mer så tas väggen mellan vardagsrummet & köket bort i framtiden! Öppna ytor gillar vi ; - )

Allting i köket är så välskött & omhändertaget så det är ju ingen panik så sätt att fixa iordning de! Kanske börjar vi bara med att byta ut handtagen till något mer modernt i rostfritt?!

Om ni vill kan jag visa er mer av vårt hus ..
Vårt hus - Kök | |
#1 - - Dessi at [Home and desire]:

Det gör nog mycket bara att byta ut handtagen. Och om man vill, kan man ju köpa luckor på IKEA. Kostar inte så mycket... Och ja, det är väl klart vi vill se mer! :)



Kram!

#2 - - Sandras Värld:

Ja visa mer!! kram

#3 - - Matilda:

Kul att ha lite inredningsprojekt att planera! JA! Vill se ert vardagsrum i källaren!! Men kanske kan få se det live ist? :-) Hade varit kul med 'sång o lek' men kan tyvärr inte imorgon... Är det varje vecka? Hoppas Ebbe är piggare idag... Stackars liten. Kram!

#4 - - Annas inspiration:

Hej vännen!



Åh nej har Ebbe fått feber igen,

stackaren! Är han pigg ändå?



Ni har det så fint & mysigt hemma,

gillar köket. Tycker det känns rejält & ombonat :)



Vi har bara varit på båtmässan en gång förut, i år var det ännu roligare nu när vu hoppas snart köpa en större båt...hoppas Mats snart får sålt tävlingsbilen.



Ja gumman messa mig gärna vad som hänt.



Sköt om er & hoppas killarna snart är friska



Kramar Anna

#5 - - Bettan:

Bordet gillar jag verkligen, har faktiskt tänkt mig det här hemma hos oss med :)

Jag vill jätte gärna se mer från ert hus, är ju som jag sagt tidigare NYFIKEN :)



Sv:

Jag kommer att jobba 10% med start i mars, det blir lite mer än en halv dag i veckan. Peter är då schemalagt ledig de dagar jag går in och jobbar. Så barnen kommer fortsätta att vara hemma. Detta gör jag fram till semestern, sen blir jag hemma på heltid igen till september. Då kommer jag gå in och jobba halvtid. Clara ska skolas in i augusti, men charlie får stanna hemma lite till. Vi kommer ta vårdnadsbidraget på honom i alla fall tills han är två år, sen får vi göra en utvärdering på om han är redo för förskolevärlden eller om han ska få vara hemma ett år till precis som storasyster.

Hur har ni tänkt er? Hoppar du in nått redan nu? När är det tänkt att Ebbe ska börja på förskola? Det är ju trotts allt rätt skönt att spara lite dagar.



Stora kramar

Upp