En tavla!

En enkel tavla med så mycket budskap! Fick för mej att pyssla lite i eftermiddag då Ebbe sussade! Så enkelt & så kul att göra! : - ) De är nog inte sista tavlan jag pysslar ihop!



Hellosan tisdagkväll!

Varit hos sötisarna Matilda & Tuva på förmiddagen och fikat! Åh jag är så förälskad i ert hus Matilda! Underbart vackert!
Fick en massa inspiration & nu vill jag göra om här hemma ; - ) Tack för en jättemysiig förmiddag!
Jens & Ebbe skulle följt med och fikat men så blev inte fallet då Ebbe vaknade inatt med feber! Stackaren, jag tycker knappt att dem hinner vara friska något innan de är dags igen! Lillplutten vår ♥

Jens har knåpat ihop en lång lista med saker & ting som han/vi vill ha gjort här hemma! Åh det var många punkter.. Även om huset var bra iordning & fräscht så vill man ju alltid sätta sin egen prägel på de! Men vissa saker som finns med på listan så som ett nytt kök känns långt bort just nu! Men kanske vi kan piffa till de med enkla medel för att göra de mer i vår stil! Kom gärna med tips! Tänkte nu i veckan lägga ut lite mer bilder på just köket..

Nu en kopp the & lite jordgubbar som inhandlades på ICA innan idag!
KRAMKALAS♥
Emma trixar & fixar | |
#1 - - Matilda:

Tack själv! Så kul att du kunde komma!! Superfin tavla du gjort! Har du använt stämplar?? Nu blev jag också sugen på att göra en sådan :-) Jag blir inspirerad av dig och ditt hem med ska du veta!

Hämta har mkt fint! Jag var där och spanade lite i lördags :-) Hoppas Ebbe piggnar till stackarn...

Kramis!

#2 - - Annas inspiration:

Ah det var "bara" Ebbe som var sjuk,

tycker så synd om honom som ska vara sjuk titt som tätt.



Vilken superfin tavla, alltid roligt att knåpa i hop något personligt :)



Hoppas verkligen vi kan ses nästa vecka! Saknar er verkligen



KRAAAAAAAAMISAR

#3 - - Jannie:

Men jösses kvinna!Har du gjort den själv???

Kan du tänka dig o göra en till o sälja?

Det är ju en rad ur KENTs låt o jag ÄLSKAR Kent.O just den raden är ju magisk!



Tack snälla du!Inskolningen har gått bättre än väntat.Jag trodde det skulle vara mer tårar o -Snälla mamma gå inte...

nu har jag iofs lipat en massa men Victor tycks inte bry sig sådär jättemycket om att jag går... ; )



hoppas du vill göra en tavla till!Älskar den!

O vad kostar klaset? Om du orkar o vill göra en till... Hoppas hoppas!

KRAMKALAS

Upp