JA tack!





JA TACK till dessa bodysuits till vår lilleman Ebbe! Måste kolla in Lindex nästa gång jag är där & kanske blir de en beställning inne hos Babyshop också?



Tjenare!

Nedräkningen har börjat till den dag vi får nyckeln till vårt hus (fredag!) & jag går som på nålar ; - ) Vill så gärna packa upp alla lådor & allt nytt vi köpt!
Jag är en sådan person som inte kollar så mycket tv om kvällarna utan jag går mest runt & pyntar och fixar, jag saknar verkligen de där att få pyssla i mitt hem.. Vill inte ha vårt hem i lådor! Men snart så..

Nehe nu vaknade lilleman till bäst att kika in till honom!

KRAAMISAR♥
Ebbes outfit | |
#1 - - Trivsamma förändringar:

Förstår att ni längtar efter att få flytta in i huset, gud så spännande! =)

Då får du mycket att pyssla med framöver!

#2 - - Annas inspiration:

Heeej goa fina vännen!



Nu är det inte många dagar kvar,

HURRA! Usch ja så jobbigt att inte ha ett riktigt hem men nu har ni snart ert hus & det kommer bli så fint och mysigt :)

SJÄLVKLART vill vi komma, jag saknar er så!



sv: i dag skulle vi träffat Alex med barn men hon är sjuk så det får bli en annan dag. Vi har varit på en liten utflykt till hamnen i stället. På torsdag ska vi till äventyrsbadet & fredag till söndag kommer mats bror & Linda :)



Jättefina bodysuits, ÄLSKAR dessa heldräkter!



Kramar & hälsa

#3 - - Karro:

Tänk, snart är fredagen här och uppackning av lådor kan påbörjas! Härligt!



Fina bodysuits! Mysigt med hela dresser och väldigt smidigt;-)



Hoppas inte att dagarna ska gå allt för långsamt fram till fredag!;-) Ha det bra!

KRAM

#4 - - Bella:

Förstår att du väntar vännen, minns den där känslan som igår trots att det är 2,5 år sedan vi fick tillträde till vårt hus! Kommer bli såååå roligt för er!!



Håller alla tummar för att allt kommer gå bra och att ni kommer trivas i ert nya hem!



Kramar Bella

#5 - - Ledena:

Gud så spännande

Själv är man likadan Inget tv tittande utan yra och röja och fixa :)

Kram

#6 - - Therese:

Fina båda två jag har köpt den från Fix till Hugo. kram

Upp