Julklappstips!

Julklappstips!!
Ursöööt apa som jag beställt till vår Ebbe. Valde i olika turkosa/gröna nyanser!
Titta in hos Tosings pyssel vettja - Finns hur mycket fint som helst : - )


Hejsan Måndag!

Att EN dum & onödig kommentar
kan göra att blogglusten försvinner helt - de har ni bevis på nu! Varför ens kommentera om man ska skriva något så taskigt & nedvärderande?!
Hoppas verkligen inte att du återkommer hit med dina tråkiga ord!

Men jag vill även passa på att tacka er andra som återkommer hit & alltid skriver så himla fina kommentarer här. Ni är GULD värda

Julpyntar ni?
Hihi! Jag tjuvstartade igår ; - ) Vårt kök har nu mosstoppar i fönstren och några små röda ting har fått flytta fram. Jag gillar den röda färgen mer & mer, så varmt & ombonat blir de då man har lite rött i hemmet!
Kom ihåg när jag var liten & mamman min pyntade med juligt rött hemma. Jösses så mysigt de var & doften av glögg,nybakat & hyacint älskar jag och jag vill inget hellre att vår älskade Ebbe ska få samma minnen som jag har från mina barnsben! Så mer Rött åt folket ; - )

Just nu pågår muffinsbak här hemma! Pepparkaksmuffins är de som ska få vara de mumsiga idag till fikan! Jag behöver fylla upp frysen med lite smått & gott så i denna vecka kommer det att bakas en hel del i Jemsikaplace : - )

Min lilla Ebbe
kör runt i gåstolen sin & som det går! Gäller att passa sej så att man inte är ivägen! Att åla,krypa på golvet är också en höjdare sen några veckor tillbaks..

KRAAMKALAS♥
Julen - Hemma Hos Oss 2010 | |
#1 - - Johanna:

Så gott det lät med pepparkaksmuffins : )

Måste ha missat det där med kommentaren, vad skrev personen egentligen? Så himla trist att folk ska hålla på sådär.

Kram

#2 - - Susanne:

Åhhh det finns så mycket gulligt mn ka köpa till barnen, jag köper till mina hundar nu ;)

Tror att det är många som är sugna på att börja pynta, jag planterade hyacinter igår men resten får vänta tills på fredag ;)



Tråkigt med elaka kommentarer :(

Hoppas ni har en mysig kväll

Kramen

#3 - - Bella:

Fy så ledsen jag blir över att läsa att det är någon avunsjuk och missunsam person som varit här och kommenterat, Usch, jag blir så arg, det är så onödigt...



Hoppas du kan lägga det bakom dig!!!



Fina julklapsstips du delar med dig och pepparkaksmuffins är ju så gott :)



Ta hand om dig och din fina familj



Kramar Bella

#4 - - Anette L:

Hejsan!!

Vad tråkigt med en dum kommentar, du som verkar vara så gullig. Kan inte fatta varför man måste vara taskig, gillar man inte bloggen är det ju bara att klicka sig ut från den. Hoppas lusten att blogga är tillbaka nu.

Ha nu en skön kväll!!

Kraam/Anette

#5 - - thess f:

usch varför kan man inte slippa sånt!! riktigt jobbigt förstår jag.....hoppas verkligen att det stannar vid en kommentar så du slipper det igen!



jag vill också tjuvstarta julen lite,,,,shoppat lite nytt idag som jag helst vill hänga upp nu men sambon stoppade mig,får väl vänta till helgen då! :)

#6 - - Mia ☆:

Oj, vad trist att du fått en sådan neggig kommentar =( Fattar inte varför folk envisas med att säga något om de inte har något snällt att säga. Skönt att du är tillbaka i alla fall! =)



Hoppas muffinsbaket gick bra, lät väldans gott det där =)



Kram!

#7 - - Bettan:

Hej goding!



I vår familj är allt på topp, vi går ju in i en super mysig månad och bara det gör ju att man mår toppen eller vad säger du :)



Oj vad lång Ebbe är, även han har blivit en stor kille :) Är ni långa så att han har något att brås på kanske. Visst är det härligt när allt fungerar som det ska. Vi har en här hemma med som kör på fötterna med gåstolen, och det kan ju göra så himla ont. Tur att man övar upp reaktionsförmågan att flytta sig snabbt :)



Kram kram

#8 - - Therese:

Fina presenter! Jag tänkte pynta i nästa vecka, våra grejer har kommit bort så vi måste upp och rota på vinden. Här är det fullt upp, lite sjuka och jag jobbar 100% sedan 10 oktober. Så trist det där med människor som tar sig friheter att säga dumma saker. Hoppas du kan glömma bort det och få nya krafter. stor kram

#9 - - Mira:

Vilken söt apa :) Ella har en liknande fast röd som mamma stickade (virkade?) till henne när hon var nyfödd.



Trist med negativa kommentarer, försök att släppa det.

Stor kram

#10 - - Dessi at [Home and desire]:

Fy, vad är det för en idiot?! Jag har hittills sluppit elakingar hos mig men man vet aldrig...



Vilmer är också galet snabb i sin gåstol, gäller att akta sig! Han drar sig fram på mage, än kryper han inte riktigt! :)



Här blev det mjuk pepparkaka idag, mumsigt värre! :)



Kram!

#11 - - Annas inspiration:

Hej gumman!



USCH vad är det för människa som sprider SKIT! Tvi vad arg jag blir :( Hoppas du inte tar åt dig Emma!



Hur är det annars? Vad skönt tat det inte var sköldkörteln? verkar vara ganska vanligt annars, känner flera unga personer som äter levaxin. Och goda nyheter att du mår bättre! Sover Ebbe lite bättre nu? Vi mår bara bra, detta med morfar har lagt sig även om det såklart är tråkigt. Jag har många fina minnen av morfar när jag var yngre, men de sista 5 -6 åren har vi knappt träffats, han har ju gömt undan mormor och hållt sig undan.. :( men såklart kommer begravningen bli tuff!!!



ÅHHH har du fått upp stakarna, jag ska vänta med den till slutet av veckan...men nu längtar jag efter att de kommer upp. Ingen jul utan rött hihi, det är fiiin färg!



KLART vi vill hälsa på :) jag kan bara den 5 december den veckan, hur har ni det då? kraaaamis & sov gott

#12 - - Sandras Värld:

Älskar pepparkaksmuffins, speciellt med lingon i :) hihi kram

#13 - - Johanna:

Jag är själv dålig på att kommentera, måste det bli ändring på : )



Ja vi trivs så himla bra i huset. Tyvärr har vi varit tvungna att lägga fixet på is för Adde har varit sjuk, han har varit det rätt länge nu. Han är på untredning för att ta reda på vad som är fel. Så det har varit ett par tunga månader : (



Ska nog göra lite julfint i helgen och baka lussebullar tänkte jag : )



Kram på dig

#14 - - Annas inspiration:

Hej vännen!



Hoppas allt ät bra med er

Önskar er en toppenhelg!



Kramis

#15 - - frida:

kan du inte komma tillbaka o börja blogga igen? saknar att komma in o läsa här :)

Upp