Juligt med Cult






Någon mer än jag som faller för de klassiska färgerna rött & vitt i år?
Jag börjar mer & mer snöa in på denna färgställning igen! Har redan inhandlat lite små ting då vi var på Gekås härom dagen och då föll de på några röda ting!
Idag fick jag klämma på den stora bocken från Cult! O jösses så fin den är!

Så, hur pyntar du i år? Vilka färger kommer finnas hemma hos dej?

Nu - åter till lek med Ebbebus♥

Trevlig kväll : - )
Julen - Hemma Hos Oss 2010 | |
#1 - - Annas inspiration:

Halloj snyggis! :)



Läcker polkajul hos Cult, jag tänkte att jag skulle kolla in deras julpynt häromdagen men så glömde jag det...såklart ;) Kanske också lägger ut den bilden på bloggis om det går bra?! Rött "måste" man ha något på julen, kan inte tänka mig jul utan den färgen men det blir mest vitt & silver här i år igenoch lite svart tillsammans med de andra fägerna i granen :) (dock inget rött i granen tror ja...haha hinner kanske ändra mig...



Fina planer ni har i veckan, jag jobbar i morgon & på torsdag sedan är jag ledig till måndag eftermiddag. I morrn kväll kommer Mats bror till oss, han har möten här i närheten i jobbet så det ska bli kul att träffas igen :) Han & Linda är helt underbara!!!

På lördag ska vi till Huseby julmaknad. Har du varit där eller ni åker till Wapnö slott? :) På söndag är det kalas hos min kusin Tova som fyller 9 senare i november.



Hann ni planera någon föräldraledighet?

Jag har varit på dagis & Mats hos dagmamma och vi trivdes båda kanon. Colins dagis ligger ca 3 minuter i väg med bil, på väg till Mats jobb. De har egen kock på dagiset så det är kanon :)



Mats hittade lite bra på Biltema, han håller på och göra om på kontoret i garaget :) Jag blev gladast för pulkan vi hittade till Colin och söta julklappsettiiketter, glittriga kort med granar & paket :)



Åhh jag vill pynta! Så mysigt det ska bli :)



Kramar i stora lass

#2 - - carolina - med Lo:s syskon i magen.:

Bockarna var väl tuffa!

Vi har väl rött och vitt och juliga dekorationer, tema är lite för avancerat för mig ;-)

MEN i år ska vi fira jul hemma, så det kommer bli MYCKET dekorationer, gran, osv =)

#3 - - Mamma till William och Wilma:

God förmiddag söta blogg vän.

Det är inte ofta man hör från dig.Hoppas att allt är bra med dig och mamam livet funkar jätte bra.

Gillar med deras jul saker..Kommer köra med de saker jag har haft innan..Ha en fin tisdag.kram

#4 - - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Åh så fint!

#5 - - Anna S:

Jag har också blivit mer och mer förtjust i det röda nu inför jul. De senaste åren har jag helst bara velat ha vitt.

Förra året slog det mig att det måste vara jättetråkigt för framförallt Nathalie (7år) att ha det så färglöst på jul. Så i år blir vår jul röd och härlig :)..



Kram på dig

#6 - - sandra:

Så förtjust i julbocken - kanske kan jag inte hålla fingrarna i styr och köper en till Theos rum =)

#7 - - Bella:

Jag är hlet inne på rött inför årets julfirande så de här fina polkagrisrandiga fina sakerna ifrån Cult faller helt i min smak :)



HOppas du haft en bra dag!



Kramar Bella

#8 - - Tess:

Hej hej!

Hoppas du mår bättre vännen! Hemska huvudvärk.



Här hemma kommer det bli rött, vitt och grått...har beställt lite idag. :) Ska bli mys o sätta fram sen. Får se om man hittar lite mer pyssel...röda ljus m.m.

En liten herre börjar vakna nu...:)

Kram

Upp