Älskade silverbricka!


Bild lånad från Alltihemmet.


Älskade silverbricka
! Jajamen här hemma finns det också silverbrickor!
Jag har fått dille på silverbrickor! Älskar att pynta & fixa iordning dom. Går ju att ha allt möjligt på dom! Allt från parfymflaskor till betongpynt,doftljus och ja egentligen vad som!
Har du också fallit för silverbrickan tro? ; - )



Hellosan!
En något piggare Emma som sitter här idag. Igår var inte alls min dag. Tror jag drabbades av migrän för första gången? Än är inte huvudvärken helt borta & nu när jag fixat här hemma på förmiddagen har jag fått stanna upp då huvudet dunkat på rätt bra!
Vårt lilla Hjärta har fått feber igen! Inatt var han het som en kamin,stackars liten. Om jag hade kunnat hade jag tagit hans feber på momangen! : - (  Undrar så om det är tandsebissingar som spökar? Hur hade era små de då dom fick tänder? Än känner jag inget i munnen!

Under förmiddagen har vi fixat här hemma. En storstädning var PRIO ett idag! Nu luktar här rent & fräscht och vårt hus på 220 kvadratmeter är nu någorlunda iordning ; - ) Lite skillnad att städa ett helt hus då man varit van i många års tid att städa 80 kvadrat! Hihi!

Men när vi hjälps åt Jens & jag brukar de gå ganska så fort och viipps så är de färdigt!
Ikväll tänkte jag att jag skulle plocka fram lite julpynt. Måste organisera om i lådorna & kolla igenom vad vi har och vad som saknas.. Skulle nog vilja åka på en IKEA tripp framöver, på hemsidan har jag sett några saker som jag vill se live & klämma på innan jag bestämmer mej : - ) Men vi får helt enkelt se om vi har tid att åka till IKEA.. Tycker tiden springer iväg & med alla sjukdomar och namngivning mm. så känns de som tiden hopar sej snabbt till JUL!

Dags att ta tag i dammsugaren igen!

Må väl kära bloggis♥
Barnrumsinspiration | |
Upp