Välkommen hem till oss - Nya huset



Välkommen hem till oss!
Vår entre´ vårt hus som vi får tillgång till i september månad, LÄNGTAR : - )




På baksidan utanför vår inglasade altan finns de bra med utrymme att ha ett bord med stolar som på bilden eller att ha solstolar & en massa blommor i krukor! Till nästa sommar ska vi lägga där i våra solstolar & steka ; - )



Ett hortensiaträd kommer att blomma upp under sommaren! Magiskt med alla blommor som finns i denna trädgård! Nu gäller de att läsa på så att vi kan sköta om de på samma sätt som förra ägaren ; - )



På framsidan har det lagts sten.. Inte oss emot!




En liten sneak peak inne på vår altan! Denna bild luras lite grann, altanen är mycket större i verkligheten!
Lamellgardiner finns på plats för att dra för då man vill ha lite myspys eller för att komma undan solen..

Ni är många som frågat efter bilder på vårt hus & många som undrat över om huset är i väl ordning!
Kan förtälja er att det är i mycket bra ordning. Två helkaklade badrum, fräscha golv överallt.. Lite färg,tapeter som ska fixas i dom flesta rum men så är de ju alltid då man flyttar - vill ha sin egen prägel!



Heeej lördagkväll!


Just nu ska Jens gå igång med att kocka & Ebbes morfar leker med Ebbe i kökssoffan! Med de menas att jag får lite egentid & blogga ; - )

Barnloppis har förmiddagen bjudit på! Vi fyndade en hocuspocus stol till vår lilleman. Både jag & Jens hade en sådan stol när vi var små. Perfekt att ha hos morfar & mormor då vi kommer på besök. Hocuspocus stolen kan vändas & andvändas som gunga & likaså som pysselbord!
Även några klädesplagg hittades i bra skick!

Som sagt min J kockar nu för fullt & det ska bjudas på schnitzel med alla dess goda tillbehör,mums börjar bli riktigt hungrig och det luktar så GOTT : - )

Vad hittar ni på ikväll denna lördag?
Det går rykten om att det är final i fotboll ikväll & då får väl jag vara snäll och lämna in så att herrarna kan få se sin fotboll ; - ) Den stora fotbollshändelsen om jag citerar herrarna här hemma!

MÅ SÅ GOTT & MASSA KRAMAR♥







Vårt hus | |
#1 - - Susanne:

Spännande med ert nya hus och det ser jättefint ut.

Idag har det blivit shopping på IKEA och nu ska vi kolla in Änglagård "Tredje gången gillt"



Kramar till er

#2 - - Annas inspiration:

Än en gång,

grattis till ert fina hus :-) Ser såå välskött & fint ut och trädgården ser helt underbar ut...annat än vår...



Var det barnloppis i Hylte? Låter skoj! jag vet faktiskt inte vad det är för stol du menar...men det låter bra. Mamma har skaffat en resesäng så nu behöver vi inte ta med den heller. Så bra när man kan packa lätt :-)



Jag hoppas vi kan komma nästa vecka, vi kan bara på onsdag (kan du?) Sen beror det på lite med min förkylning & om Colin blir smittad. Vill absolut INTE smitta Ebbe!!! Colin var förkyld när han var 1 månad & det var INTE kul. hemskt, den lilla kropp som var så täppt :-( Hoppas vi kan ses, saknar er!



Grattis på din första Mors dag.

MÅNGA KRAMAR

#3 - - Alexandra:

Tjena mamma Emma =) & grattis på morsdag!



Allt bra med dig idag? Hoppas killarna skämt bort dig ordentlig idag!



Så roligt att få se lite bilder från ert kommande hem <3 Förstår om ni längtar!



Ha de så bra gumman!



Kramar

#4 - - Dessi - Home and desire:

Åh huset ser superfint ut! Ska bli spännande att se när ni satt lite egen prägel på det, inredningsnörd som man ändå är... ;)



Hoppas ni haft en härlig mors dag! Själv har jag varit på agilitytävling hela dagen så jag är helt slut...



Kram!

#5 - - sandra:

Gud så mysigt det ser ut :) förstår att du längtar, hihi! kramar

#6 - - Therese:

Förstår att ni är mer än nöjda med huset! Mysigt att se fram emot det tiden går ju fort så snart får ni flytta in. Kramar

#7 - - Mia ☆:

Hej vännen!



Wow, ert nya hus ser toppenfint ut! Man blir allt lite avis, även om jag för all del trivs i vår trea =) Härligt att ha något sådant att se fram emot!



Här blev det också fotboll i lördags, och av vrålen runt om i kvarteret att döma var vi inte de enda som såg matchen ;)



Ha en riktigt fin start på veckan, kram på dig!

#8 - - thess f:

barnloppis är ju så bra!!! de växer ju snabbt de små så allt hinner ju knappt användas....

huset ser kanon ut...förstår att du längtar...välskött och så skönt med en inglasad altan...det saknar jag med vårt hus men det får väl byggas så småningom...

anar att det samtidigt känns lite overkligt att ni ska flytta, jag kommer ihåg att vi gick i nån slags chock länge när vi fått vårt hus

#9 - - Mira:

Så mysigt det ser ut med huset!



Hocuspocusstol hade min syster och systerdotter när de var små. Det hade jag gärna haft till Ella oxå, tycker att det är kult med de stolarna!



Kramis!

#10 - - Mamma till William & bebis i magen:

God eftermiddag söta..

Hoppas att allt är bra med dig och din prins..Så fint hus ni har..AVIS..vill med ha ett hus men det kommer..kram kram

Upp