En slappedag med massa gos!



Vår lilla Ebbe har redan fått smak av att ligga i sitt babygym! Jag är helt fascinerad över hur stark & rörlig man kan vara då man bara är två veckor & två dar. MIRAKEL där!
Som ni vet är jag galen i dregglisar & har en hel del i Ebbes gaderob som väntar på att bli använda nu när våren kommer. Senast igår fick Ebbe en i "jeanslook" av Jens jobbarkompisar, den ska invigas imorgon till ett par beiga chinos som jag köpte på H&M härom dagen! Älskar att pyssla med dessa ursöta små plagg till lilleman♥



Tjollahoppsansa Sötisar!

Hoppas ni har en mysig torsdag! Vi har en slappedag här hemma. Idag har vi valt att stänga in oss här hemma & bara gosa!
Ute faller regnet & förhoppningsvis följer den sista snön med detta regn, hoppas kan vi ju alltid : - )

På tal om bebisshopping igen så fick jag med mig två nyinkomna vårplagg ur KappAhls newbie kollektion härom dagen. En stickad overall i härlig benvit med träknappar( ni vet den som fanns i grått innan) och en liten mini skjorta i storlek 50! Hur sött som helst & bilder kommer senare!

Jag är riktigt pirrig i magen inför morgondagen & jag lovar att ni kommer få ta del av vad som väntas under morgondagen,bara håll ut ; - )

Massvis med Kramar från oss♥
Ebbes outfit | |
#1 - - Josefin:

Va söt han är =)

Och vilket jättefint babygym, förstår att han gillar att ligga där =) Kram

#2 - - Therese:

Det är mysigt med en lite docka att byta på! Så fin, han verkar vara väldigt lik sin far just nu, sånt ändras mycket, Viggo har pendlat nu blir han mer lik mig. Söta du, skönt att ni mår bättre och lät som en bra dag imorgon :) Jag är inte i toppform, sover sämre och sämre och får ondare och ondare så nu hoppas jag bebis kommer ut snart! många kramar till dig

#3 - - Li:

Så fin eran lille Ebbe är! Spännande med morgondagen jag tror att det har med kärlek att göra:)



Kram

#4 - - Mamma till William:

Helt underbart bilder på sötnosen..kram kram

#5 - - Johanna:

Åhhh, har du hittat den fina stickade overallen? Sicken tur, du var ju ute efter den gråa innan : )

den är ju så fin, skulle kunna köpa den fast jag inte har barn : )



Det är bra med mig men det är sjukt mycket på jobbet, så jag är rätt trött. Men snart är det ju helg igen.

Blev nu väldigt nyfiken på vad som ska hända imorn.



Kram på dig

#6 - - Anna - Starwoman:

Vad söt han är er lille Ebbe och vad skönt att du mår bra igen!



Kul att han redan är intresserad av babygymet, Maximilian gillade inte att ligga i det vi lånat innan han var 2 månader minst. Nu när han vänder sig så fort han hamnar på rygg så är inte gymmet kul heller, så tur inte vi köpte något utan lånade den lilla tid det roade honom :-)



Spännande ang det ni ska göra imorgon, tror jag har mina aningar ;-)



Ha en fortsatt fin torsdag!



Kram/Anna

#7 - - Sus:

Sötis e vad eran prins är!!!Jättegullig!

Det första som slog mig var att ni ska gifta er!!!Har jag rätt?Hehe,ha det jättebra!//Kraam Sus

#8 - - Therese- Mamma till Ameah:

Åh heeeej vännen!



Oj så glad jag blev när jag såg att Du hade kommenterat! Det betyder att du äntligen mår bättre :) SÅ härligt. Då passa jag på att gratta ännu en gång till Er fantastiska son som är sååå FIN Emma.



Jag tänkte på dig igår, att det är tomt utan Emma Jemsi i bloggvärlden.



Vi mår bra, tack. Förutom förkylningen för Ameah men den är förhoppningsvis snart över. Hur mår du? Ni? Jag älskade Jens inlägg, han måste vara en fantastisk far :)



Ta hand om er!

Massa, massa kramar från oss!

#9 - - Nina - Glamourmamman:

Sötnosen :-) Ja, det händer verkligen saker hela tiden med dom små, gäller att ta vara på tiden väl!



Ska bli spännande att höra vad det är ni ska göra imorgon... :-) Sköt om er!



KRAM!

#10 - - Annas inspiration:

Åh så gullig han är!!! Jättelik pappa sin, det var Colin också i början. Nu tycker alla att han är lik mig...



Sjukt kul att shoppa till de små liven!



Hoppas ni har det bra, låter så :-) Längtar jättemycket till vi ses!



Kramar till er

#11 - - Annas inspiration:

Du vännen,

tycker du om mest ljusa kläder till lillen

eller gillar du lite färg med?

Blir lite osäker här,

vet att du handlat mycket Newbie och de färgerna är ju ljusa ;-)



KRAAAAAM

#12 - - Jacqueline:

Hejsan Emma och Jens. Sikken söt kille ni har. Hoppas vi träffas nån dag i "storstan" Hylte så jag får se lille undret i real life. Njuuuut Hälsningar jacqueline.

#13 - - ♥ Anna S:

Guu så söt han är!!

Byxorna är ju toppenfina också!

Är det Åhlens?



Massa kramar

#14 - - Bella:

Åååh, så söt han är er lille pojk och lik sin pappa ser det ut som :) Fin fina kläder han har, måste vara så kul att få både köpa och använda fina barnkläder!



Hoppas ni får en fortsatt mysig torsdagkväll



Kramar Bella

#15 - - Sandra:

GUMMAN! gud så söt han är! kram

#16 - - Alexandra:

Så söt han e eran lille godning! <3

Så spännade var ska ni hitta på imorgon hmmm nu blev jag allt lite nyfiken! ;)



Ha de så bra & va rädda om er!



Kramar

#17 - - Mira:

Hej vännen!

Vad stor han ser ut, sötnos! ♥ Det är sjukt roligt att handla kläder till de små.. ;)



Angående maten - jag har inget egentligt recept, utan jag bryner en fläskfilé. Sen ner i en stor kastrull med 3 kabanossölkorvar (i små bitar), 1-2 färskostar med vitlök (beroende på hur mkt vitlökssmak man vill ha), 5 dl mellangrädde och sen röd eller gul paprika mot slutet. Lätt som en plätt =) Det blir godare ju längre det får puttra.



Rödvin ja - det är ju så gott. Men inge kul om man alltid ska få huvudvärk.. Urk. Då får man dricka annat istället. ;)



Spännande, vad har ni för roligt på g? Ser fram emot att läsa om det.

Ha en underbar helg, stor kram på dig!

#18 - - Maria:

Hej!



Vilken sötnos...så fin:)

Om man ändå bodde lite närmare då hade ja bums kommit på besök;)

Så kul att läsa er blogg och följa den lilles framsteg.......



Spännande och se vad som skall ske.....jätte nyfiken;)



Kram på er!

#19 - - Mia ☆:

Hallå där i bebisbubblan!



Söte lille Ebbe, en riktigt stilig liten herreman =) Vi har bara en dregglis men har inte använt den alls, Theo gillar inte saker runt halsen... märkligt blir det, kan inte ens ha tröjor utan omlott än så länge =)



Jag förlorade inte så mycket blod, men var helt sänkt och yr. Tydligen lite vanligare vid snitt kanske då, för till mig sa de att det inte var så ovanligt =)



Skönt att du mår bättre och att ni får vara hemma tillsammans alla tre ett tag till! Ha en riktigt skön helg, stoooor kram!

#20 - - saralovisa:

åååååh vad fin han är!!!! :)

Upp