Bästa fredagen har kommit till oss!



I vårt köksfönster står sen några veckor tillbaks två FEJK orkidee : - ) Kanske inte något man ska avslöja
men jag kan inte låta bli att tipsa er om dessa som kommer från Blomsterlandet! Fick köpa tre styck för 199;- & jag slog till såklart!
Passar mig helt perfekt då jag aldrig lyckas hålla liv i mina orkideer även om de förstås inte känns lika kul med fejk så tycker jag att dom var riktigt fina ; - )



GOD MORGON FREDAG!

Vaknat på er bästa sida förstås denna fredag?
Såklart ni har! : - )

Vi funderar på att åka iväg en liten sväng in till Halmstad för att kolla in staden lite. Längesen vi tog ett varv där inne i centrala Halmstad. O ett annat ärende är Biltema då vi behöver köpa hem mer vit sprayfärg till lyktan som vi började på för någon helg sedan.. Hoppas dom fått in sprayfärgen nu för förra helgen var den helt slut då pappan min var där för att köpa! Irriterar mig så på att lyktan inte är riktigt färdig & flammig är den i färgen sen. Före & efter bild kommer säkert att visas upp bloggen här snart hoppas jag!

Vad gör ni denna fredag?
Vi är hembjudan till bästa vänner ikväll & de längtar vi efter då det var längesen vi träffades!
Håll utkik här på bloggis senare idag då de kommer ett litet enkelt middagstips som kan passa nu till helgen! ; - )

KRAMAR & Ha den bästa fredagen♥


PS.
TACK till er alla som kommenterat så gulliga saker & berättat om era upplevelser i förra
inlägget. KRAAAMIS♥
Lägenheten,hemma Hos Oss - Kök | |
#1 - - Martina:

Hej vännen!



Låter som att ni kommer få en fin fredag. Att strosa runt i Halmstad är aldrig fel, det saknar jag. Måste jag göra i sommar!



Mysigt med middag med vännerna också, er helg kan inte börja bättre. :)



Ni har det så fint i fönstrena även om det är fejk. Jag har haft bra tur med mina orkidéer men nu har de nog sett sina bästa dagar.



Ha en underbar fredag! KRAM

#2 - - Annas inspiration:

Japp fredag i dag, härligt härligt :-)



Hoppas ni mår bra!

Myyys att åka in till Hamlstad, så länge sedan jag var i Halmstad. Får bli en tripp med grabbarna till våren.



Orchidérna var verkligen naturtrogna till ett superfint pris! Jag har inte kvar mina från Ullared, gillade dem inte alls men nu var de ju inte alls så tjusiga som dina.



Har du du ett några vita & gröna kuddfodral för vettiga pengar någonstans? Jag tror det skulle bli lite vårigt och fint i soffan. H&M hade inte några passande annars är det ju ett snällt alternativ för plånboken..



Skoj att träffa vänner i kväll, själv ska jag ut med arbetskamraterna men just nu är jag inte så sugen. Kanske stannar hemma, känns som jag knappt hunnit träffa Mats i veckan, i går var han i väg och jag var borta endel av tisdagen och onsdagskväll...Jag är kanske lite löjlig ;-)



Ha en toppenfredag & hälsa Jens

KRAAAM

#3 - - Jannie:

Tack!Va gullig du är!



Borde nog fasiken oxå skaffa mig plastblommor!Här dränks alla blommorna eller så är det torrt som fnöske i krukorna.Mittimellan är inte min grej tydligen...

Låter som om ni kommer ha en underbar fredag!Härligt!bor ni i Halmstad?

Här blir det tjejkväll ikväll!Massa vin o babbel!

Va rädd om dig fina fina du!Kramar

#4 - - Lilla H:

Jag kör med fejk också under den tiden mina ej blommar. Bladen finns ju kvar.Det är typ nästan hela året, sen blommar de i några veckor.

#5 - - Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma:

Vilken fin orkide, vart har du köpt den?

Har letat men inte hittat några "äkta" orkideer. De flesta ser sååå platsiga ut..

Trevlig lördag!

kram

Upp