Ebbes första Midsommar!



Ebbes mamma & pappa poosar framför kameran ; - ) Midsommarblommor i håret & sommarklänning på!



Vår lilla sjöman Ebbe gosar med pappan sin & sitter i gammelfarmor knä efter maten! : - )



Tjusiga liljor fick vi av gammelfarmor, står nu i hallen & doftar gott!


Fortsatt trevlig Midsommarhelg till er allesammans! :- )

Nu sitter jag här hemma i goa soffan i nattlinne & myser! Mamma & pappa är kvar här inatt också. Så nu är de tvtittande & godisätande. Tror min mage spricker snart av all god mat jag stoppat i mig ; - ) Men kan inte släppa tankarna på chipsen som ligger i skafferiet ( har en känsla av att mina gravkg blir kvar ett tag till ) ; - ) Hihi! Men vad gör de om hundra år..

Jag hoppas ni hade en tillfredställande Midsommarafton & att ni verkligen hade skoj! Helt underbart var de att få fira vår första Midsommarafton tillsammans med vår skatt Ebbe♥

Nu början filmen "Vi hade i alla fall tur med vädret.."

PUSS & KRAM♥
Festligheter | |
#1 - - Bella:

Åååh, vilka fina bilder på dig och din famílj :)



Låter som du hade en toppenmidsommar!!



Hoppas helgen fortsatt lika bra vännen!



Kramar Bella

#2 - - Anna S:

Hihi, ja nu får man hålla igen lite efter allt man stoppat i sig under helgen :). Puh!

Men det är ju sååå gott med midsommarmat och dryck!

Jag har bla firat midsommar med en som heter Ebbe. Tänkte såklart på er då :).



Kram

#3 - - cecce:

Hej!



man blir alltid lycklig av att kika in här:-) Ni är så fina mot varandra! Grattis till era nio år tillsammans!

Vad han växer...lille Ebbe!! Jag är lite dålig på att kommentera nu för tiden, då jag har så mycket kring mig hela tiden. Varenda gång jag kikar in här har han växt en massa! Precis som det ska vara!



Ser att ni haft en fin midsommar! Hoppas nu vädret kan bli lite bättre bara så man kan njuta utomhus också! Det är såå skönt att vara ledig!



Kramar!

#4 - - Ann-Louise:

Härliga bilder du visar!

Er Ebbe börjar bli stor ser jag, gud vad snabbt tiden går!



Kram och grattis till era 9 år!

#5 - - Alexadra:

Tjena bruttan!



Allt bra med dig & familjen?

Vilka mysiga bilder du visar, precis som vanligt ;-)

Får gratulera till era 9 år tillsammans! Härligt <3



Ha de så bra gumman!



Kramar

#6 - - Annas inspiration:

Ahh så mysigt!

Ni är så fiiina hela familjen :-)

SÅ SÖT han är lilleman & ljuvlig sailordress.



Hoppas allt är bra

MÅÅÅNGA KRAMISAR

#7 - - Anette L:

Hejsan!! Oj oj vad Ebbe växer. Har varit så dålig på att kommentera här det senaste. Det har varit fullt upp med student m.m, men jag har kikat in nästan varje dag och har sett dina härliga bilder på erat hus och sötnosen Ebbe bla. Ha det nu så bra.

Kraam/Anette ♥

#8 - - sandra:

Gud så fina ni är ihop :) kram

#9 - - elinjosefine:

Fina och kärleksfulla bilder :) Ser ut som en fantastisk midsommar. Och jag antar att du njuter av mammaledigheten nu när sommar är här :)

Ska ni åka i väg något i sommar?



Kramar

Upp