Vår sprattelkille!



Vår sprattelkille Ebbe han är svår att fånga på bild numera ; - ) De gäller att ha en snabb kamera & ibland får man fota flera gånger för att han ska fastna,hihi!
Ebbe invigde idag snickarbyxor från baby GAP som han fått av snälla Henke i present! : - )



Idag åkte eBBekids mössan på & likaså dregglis från samma märke när vi skulle ut på promenix! Ebbe hängde i bärselen framåtvänd under hela promenaden & han var så nyfiken och spänd över att få titta på allt, Ebbe sa inte ett ord på hela vägen utan bara tittade storögt♥


GOD KVÄLL Kära ni : - )

Hoppas ni haft en mysig & skön torsdag?
Vi har haft en mysig dag tillsammans med Ebbes mormor & morfar. Vi skulle egentligen varit ut på en liten utflykt idag till Tiraholmsfisk men precis när vi skulle åka fick pappa Jens brandlarm ; - ) Så inte blev de någon utflykt idag men vi hoppas komma iväg en annan dag!

Vi har precis ätit lite kvällsmat. Ikväll fick de bli något lätt & valet föll på hämtmat. En kycklingsallad slank lätt ner i min mage! Jag försöker mej på de här med LCHF & har gjort i någon veckas tid.. Lite tidigt att utvärdera än hur de går men jag håller mej mätt längre än innan då jag åt "som vanligt" kan jag förtälja.

Ebbe sussar i sin säng. Somnade i mormors knä sittandes när vi åt kvällsmat så han bäddades ner i spjälsängen för en stund sedan. Nu återstår att se hur länge han sussar..

Dags för Jens&Emmamys framför inspelade Johan Falk filmen!

På återseende♥



Emmas dagbok | |
#1 - - Karro:

Kan säga att det inte blir lättare att fånga dem små liven på bild vartefter tiden går!;-P



Arvid hälsar till Ebbe att bärselen är superbra då man kan spana in hela omgivningen utan att behöva anstränga sig särskilt mkt. Dessutom kan man ta en powernap i den också om stunden kräver det;-)



KRAM

#2 - - Dessi - Home and desire:

Så mysigt vännen! Kul att Ebbe kan hänga framåtvänd i bärselen nu! Då är han helt stabil i nacken nu? Vilmer är väldigt stabil men inte tillräckligt! Idag låg Vilmer på mage och rullade över på rygg helt själv! Duktiga gosse! :)



Hoppas ni får en skön fredag och helg! Vet inte hur mycket tid jag kommer ha över att hänga på nätet i helgen, på lördag åker vi till High Chaparral och hälsar på min bästa vän. Hon syr även Vilmers dopklänning så den ska provas!



Kram till er!

#3 - - Mickis:

Vilken liten sötis (:

#4 - - Jannie:

Han är ju så himla söt lilla Ebbe!



Falk-filmerna är verkligen kanonbra!

Kan det bero på Joel K kanske?? ; )

Hoppas ni har en härlig vecka!stor kram

#5 - - Annas inspiration:

Lilla godingen :)



Hur mår ni i dag? Här är det bara bra. Vi ska på sommarfest i Skåne i dag, typiskt för värdparet att de får regn men det ska blir kul ändå. Colin ska vi lämna hos mina föräldrar på vägen & sen sover vi hos dem i natt med. Vi fick sova över hos vännerna, men det var många som skulle sova i deras lägenhet de har på tomten & det tyckte jag var mindre skoj hihi Så jag ska köra :)



Vad bra att Ebbe kan vara i bärselen, den var vekligen toppen! Colin somnade i den när jag dammsög...



GRATTIS på namsdagen & snart ses vi :)



Kramar i massor

#6 - - Arvid:

Ebbe, hoppas du grattat din mamma på namnsdagen och gett henne en blöt puss! ;-)

Upp