TÄVLING i samarbete med Myran & Lo



TÄVLING! Vinn en dregglis från Myra & Lo!

De enda du behöver göra är att skriva en kommentar i detta inlägg & önska vilken dregglis du vill vinna, alltså blir de två vinnare i denna tävling! Lämna gärna din mejladress i kommentaren!

Såklart får du mer än gärna länka i din blogg till denna tävling : - ) Kanske ger de en extra chans att vinna, vem
vet!

Tävlingen pågår fram till den 19 juli!

LYCKA TILL : - )
Tävling & samarbeten | |
#1 - - Dessi - Home and desire:

Åh, dregglis nr 2 vill jag mer än gärna vinna till Vilmer!

#2 - - Jens Sentow Nielsen:

Behöver en dregglis till nästa bortamatch för att bajen.

#3 - - Karro - Arvids mamma:

Åh vilka fina dregglisar:-) Kan säga att dregglis är ett måste nu då Arvids tänder växer som tusan! Jag gillar den färgstarka då det är så himla fint med klara färger på barn, så hade jag vunnit hade jag valt den;-) Hihi!



Hoppas ni hade en bra minisemester?! :-)



Angående bärselen tycker jag den är guld värd nu, väldigt smidigt när man ska in till byn och handla lite snabbt och slipper trixa med vagnen. Arvid trivs så bra i den och är så nöjd så;-) Den enda är att det börjar bli tungt nu... :-P Hihi!



Ska ni till Unnaryds Marknad imorn? Dit ska vi iaf, kanske syns vi:-)



Ha det toppen!



KRAM!

#4 - - Cia:

Hejsan,

Jag skulle gärna vilja vinna dregglis nr 1 med dom söta igelkottarna att ge till min kusin som väntar barn i oktober :-).

Tack för en jättetrevlig blogg!

Kram

Cia

#5 - - Anna S:

Jag vill vara med och tävla om igelkottsdregglisen :).



Kramar

#6 - - Annas inspiration:

Åhhh vilka fina,

jag vill gärna klä Colin i dreglisen med igelkottar :)

Längtar till fredag!

KRAM

#7 - - Mamma till William och bebis i magen:

God kväll snäckan..Klart man är med om denna fina tävling..Om jag skulle få chansen att vina så hade jag velat ha den med igelkottar till min bebis i magen :) kram

#8 - - Maria - med bebis i magen ☆:

åh vad mysigt med tävling! skulle vara roligt att vinna den första :)

#9 - - Victoria Johansson:

Dregglisen med igelkottar skulle passa perfekt till vår lille Herman!

#10 - - Camilla:

Åh min lilla ture skulle bli superfin i den med igelkottarna! Håller tummen stenhårt.

#11 - - valeria<3 Mamma till prinsen Williot!:

Åh dom var ju så himla fina båda två! :) Men jag skulle nog vilja vinna nr 1 med iggelkottarna. :) Håller tummar och tår nu! :)

#12 - - Josefin:

Jag skulle bli mer än glad av att vina dregglisen med igelkottarna till bebis i magen =)

KRAM

#13 - - Henke kusin:

Hej Kusin.



Vill vara med och tävla och en dregglis.

För jag behöver den när MIN Jens kommer till mig v30 och han lagar så god mat att man bara måste ha en dregglis annars så dreglar man ner sig.....



Hälsa familjen..



Ses snart

#14 - - Victoria B:

Hej!



jag är med och tävlar om en härlig dregglis!

Det är alltid behövligt. har jag märkt :)

Spelar ingen roll vilken jag vinner, båda var lika fina!



har länkat här : http://vickantavlar.bloggplatsen.se/2011/07/15/5824967-dreglis/

#15 - - Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar [i väntan på våra irish twins]:

Jag vill jättegärna vara med och tävla. Vilken jag skulle vinna skulle egentligen inte spela nån större roll då jag tyckte båda var väldigt fina. Jag har kallat Jonathan (yngste) för igelkotten och kotten många gånger så den översta vore ju grym - men när jag frågade min make tyckte han den andre. Toffel som jag är så sätter jag regnbågen högst då ;)



Länkar såklart, http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2011/july/jemsi-19-juli.html



Kram Annika

[email protected]

#16 - - Jenny Sjöberg:

Jag är gärna med och tävlar om den fina dregglisen med igelkottarna på! :) Underbart sockersöt!



[email protected]

Upp