SEMESTER!



Nu LÄNGTAR vi ner till Ronneby. På onsdag går bilen ner till mina kusinbarn Hannah & Hugo♥ Alltför längesen vi sågs och nu vill vi ner & ladda våra batterier för de är just vad vi gör då vi umgås tillsammans med er Henke & Marie!
Bilderna är tagna förra sommaren, då var de 35 grader varmt - undrar så hur vädret kommer att bli denna kommande vecka?



Hellosan sköna söndag!

Första semesterdagen för min J! Det har känts som en evighet till denna dag! Men nu är den här & vi har fulltecknat i agendan & det ska bli så roligt att få träffa alla människor som väntar i denna vecka♥

Några av våra semesterplaner är att träffa våra kära vänner Anna,Mats & Colin. Så imorgon styr vi kosan till Ljungby för att umgås! Även på tisdag fick vi en mycket trevlig inbjudan till Therese & P-O ,ska bli så roligt att träffas igen!
O på onsdag blir de minsann kärt återseende av mina kusinbarn & dess goa föräldrar. O moster Nina & Jan ska vi såklart också träffa : - ) Hur KUL som helst med andra ord!

Vi har precis avnjutit en supersmarrig middag här hemma, tournedos,rosepepparsås,klyftpotatis & en liten röra med vitlök,tomat & basilika. Till den smarriga maten avnjöt vi gott röd vin av favvis märket MASI. (Tusen tack för "lånet" Jonna & Jesper ; - ) )

Just nu pågår läggning av lilleman som är övertrött! Pappa Jens fixar med de & nu ska de bli ordning i köket så bäst att jag passaar på att göra iordning så att jag får en mysstund i soffan innan mina blåa stängs..

Varma Kramar♥


Ps.
Inläggen har jag inte varit så flitig med i de senaste & det beror på det hemska som hänt vårt grannland Norge. Ingen lust till bloggning överhuvudtaget & det är lätt till att tappa lusten till allt då sådant fruktansvärt händer. En mardröm. Imorgon håller vi en tyst minut klockan tolv för att hedra dom omkomna & sörjande♥
KÄRLEK | |
#1 - - Bella:

ÅÅh, så skönt med semester för Jens! Hoppas ni får riktigt mysiga och trevliga dagar tillsammans med släkt och vänner.



Min egen semster blev inte riktigt som planerat då sambon får börja jobba imorgon när jag börjar min ledighet. Men huvudsaken är att han fått nytt jobb, sen att jag får tillbringa semestern själv spelar mindre roll. Vi hade planerat båtsemester men så blir inte fallet. Har bara varit ute ett par gånger än så länge...



Ta hand om dig och familjen och njut av de kommande veckorna



Kramar Bella

#2 - - Dessi - Home and desire:

Visst är det fruktansvärt det som hänt i Norge! Har verkligen känt illa till mods hela helgen...



Styr ni kosan neråt Väla en dag är ni mer än välkomna in och hälsa på hos oss :)



Ha en skön semester nu!

Kram!

#3 - - Dessi - Home and desire:

Visst är det fruktansvärt det som hänt i Norge! Har verkligen känt illa till mods hela helgen...



Styr ni kosan neråt Väla en dag är ni mer än välkomna in och hälsa på hos oss :)



Ha en skön semester nu!

Kram!

#4 - - Helena:

ronneby är fint. åk inom karlskrona o gå på glassiären vettja :) Ni kommer inte ångra er när ni får världens största glass i handen =)

#5 - - Martina:

Hej vännen!



Vilken underbar vecka ni har framför er. Massor av underbara besök. Det är ni verkligen värda. :) Jag håller mina tummar att ni får fint väder.



Det är frukansvärt det som skett i Norge, hela helgen har varit helt grå..



Åker ni någonsin mot Växjö-Kalmar får ni hojta till, så blir ni bjudna på fika av oss!

KRAAAAAM

#6 - - elinjosefine:

Nej usch vad deppig man blev i helgen. Så tråkigt och hemsk!! Varför...

Som "tur" är bor vi utanför Oslo och var just då nere i Blekinge på semester.



Hoppas ni får en mysig semester!! Kram söta du

#7 - - Annas inspiration:

Hej vännen



Hur har ni det i Blekinge? Hoppas ni har toppendagar :)

Det var verkligen så kul när ni var här, ni är en underbar familj :)

Jag glömde tyvärr ta ett enda kort när ni var här, såå dumt :(



Hoppas vi ses snart igen, tycker absolut vi ska ses hos Tiraholm :)

Ha det bra nu & hälsa

Kramar

#8 - - mamma mindy:

God kväll snäckan..Fick fina packett i tisdag och tackar så mycket för vinsten..Ha en skön semester söta..Fina bilder..kram kram

#9 - - Josefin:

Hoppas ni har en toppensemester =) Kram

#10 - - Elin:

Hej Emma! Hoppas att ni har en fin och mysig semester tillsammans och njuter av det fina vädret!



Jag har en liten överraskning på min blogg som jag tror att Ebbe kommer att gilla.. :)



Stor kram på er och ha en fin kväll!

#11 - - Dessi - Home and desire:

Hör bara av er om ni kommer neråt! Du har en vinst i MAM-tävlingen också! Ska mejla och skicka ut det i veckan! :)



Kram Dessi

#12 - - Jannie:

godmorgon fina!

Ville bara säga massor med grattis!såg att du o Ebbe vann spisen inne hos Elin!

hoppas ni får en fantastisk dag!Kramar

Upp