Lillens hörna i vårt sovrum!



Idag bjuder jag på en liten sneak peak på Göte-Linas hörna i vårt sovrum där numera spjälsängen står väntandes!
Den lilla elefanten på bordet fyndade jag på Mairo i Ronneby, elefanten kommer från Lisbeth Dahl.
Vimplarna som jag gjorde av tapetproverna jag beställde hem skymtar också i bild och så även namnofanten som jag beställde från Fröken Form - Hanna! Bebis ska såklart inte heta Göte-Lina (Hihi)men tyckte att vi skulle bevara namnet på något vis & så fick de bli denna urfina tavla som vi är supernöjda med!



GOD MORGON Bloggisar!

Hur kändes de att vakna upp denna fredagmorgon?
Mycket bra vill jag säga! : - ) Att vakna upp med hela familjen samlad & få mysa riktigt ordentligt gör himla mycket för själen min!

Hur ska ni spendera denna fredag?
Vi har inte riktigt gjort upp någon plan.. Kanske blir de utflykt eller kanske blir de hemmamys för hela slanten!

Måste säga att jag gillade Mika mycket som var med i veckans Halv åtta. Hon hade sån skön inställning till livet & hennes mat och hem lockade mig mycket! Tänk att få bo på så vackert ute i naturen & har en massa djur omkring sig! En dröm om ni frågar mig!
Mikas förrätt måste ju testas, kanske redan ikväll?

Nu ska vi se över dagen här!

Massa Kramar♥
Lägenheten,hemma hos oss - Ebbes rum | |
#1 - - Camilla:

Den är så otroligt söt den där namnofanten, funderar på att beställa en. Vilket mått beställde du i och vad betalade du?

Jag skulle vilja ha ett mindre mått än 30 x 40cm. Roligt att se bilder på bebissakerna!

#2 - - Emma:

Emma svarar:



Hej Camilla!

Jag blev kär direkt då jag såg namnofanten : - ) Jag tog i de måttet du nämnde men om du pratar med Hanna går de säkert att få i vilket storlek du vill.

Priset ligger nog runt 240-300 kr tror jag!

KUL att du gillar att se bilder på bebissakerna. Kommer fler bilder om ett litet tag! : - )



KRAMIS & Mysig helg

#3 - - Dessi - Home and desire:

Åh, vilken härlig liten hörna ni har gjort till bebisen! Fint! Hoppas ni får en härlig dag!

#4 - - Bettan:

Åh vad fint det blir, tror att Göte-lina kommer trivas riktigt bra där :)

Jag missade halv 8 igår men jag får nog kolla på tv4 play det låter som att jag verkligen missade något.



Kramis!

#5 - - Jannie:

Å så fint det ser ut!

Det är ju SÅ himla roligt att köpa en massa grejer till deras rum.Finns fantastiskt mycket fint!



Tack söta du för omtanken med min farfar!Värmer.

Hoppas ni får en supermysig fredag hela familjen.

Kramar

#6 - - Therese:

Så fint du gjort! Hoppas dagen varit fin och att helgen fortsätter bra, många kramar Therese

#7 - - ♥ Anna S:

Vad charmigt att ni gjort en namntavla med Göte-Lina ♥ .



Efter att lillan vaknat upp vid 5.20 somnade hon och jag om i två timmar. Sen har jag sovit middag med henne i 2 timmar idag också.

Sååå skönt. Fast jag hann inte med det jag hade tänkt göra när hon sov (jag somnade visst också ;)).



KRAM

#8 - - Johanna:

Sicken fin hörna, lillkillen kommer att stortrivas i sitt rum : ) vi har rätt mycket snö kvar men tack och lov så försvinner det lite dag för dag. Vill ha vår nu, ska hämta ut ett hm-paket som ligger och väntar på mig. Hoppas allt passar ; )



Ha en toppenhelg vännen

Kram

#9 - - Ann-Louise:

Sött med bebishörna. Göte-Lina är ju inte det "sötaste" namnet, men väldigt charmigt! Kul göra en tavla som minne!!



Hoppas ni fick en skön fredag vad ni än hittade på idag! Vad gör ni annars i helgen?



KRAM

#10 - - saralovisa:

Så otroligt mysiga bilder!

Åh jag önskar att vi hade hunnit med att ordna mer för bebben, men det har inte blitt av. Men det kommer att ordna sig tillslut iaf :)

#11 - - Therese- Gravid v. 34:

Hej vännen!



Nej men har du börjat på problem med ryggen? Hoppas verkligen att det ger med sig snart.. Inte alls roligt ju :/



Bebisrummet ser jätte fint ut. Ser fram emot att få se resten :D



Önskar er en supermysig helg! Hoppas att den blir toppen! Massa kramar!

#12 - - Emmie:

Fantastiskt fiffigt det där med vimpel av tapetprover! Ursnyggt!

Gillar dessutom finfina elefanten från Lisbeth Dahl! ♥

#13 - - freja:

åh va mysigt!

Upp