Favorit lacket just nu!



Just nu är mitt favvis lack från Mavala. Bangkok kallas kulören & är bronsfärgat! Gillar Mavalas små flaskor & köper ofta med mig ett lack hem när tillfälle ges!



Hejsan svejsan tjejer & killar!

Hoppas allt står bra till med er denna fredag? Lite svårt har jag allt för att komma ihåg vilken dag de är. Särskilt med tanke på att det varit helgdag mitt i veckan ; - ) Många av er kanske är lediga denna "klämdag"?!

Kanske blir de ett kärt besök på IKEA i eftermiddag. Vi får helt enkelt se hur pigga vi är & hur jag mår i kroppen! Det hade varit alldeles ypperligt att få hem spjälsängen idag. Känns som att vi är ute i god tid & så har jag hela tiden haft som mål att känna. Ingen stress vill jag veta av inte i detta tillstånd som jag befinner mig i just nu!
Lutar som sagt åt att vi köper oss en Gulliver spjälsäng från IKEA. Läst mycket bra om sängen & ni bloggisar som har/haft sängen verkar nöjda. Gillar också den enkla design som sängen har! Sängen kommer att vara i vitt såklart ; - )

Kvällen igår var hur rolig som helst. TACK för att ni förgyllde vår kväll kära vänner, får vi snart göra om igen♥  Emelie - Tusen tack för massagen, känns så bra i ryggen även om de är lite ömt ; - ) Hihi!
Kan förtälja att maten som vi åt igår var himmelsk god! Grillad kabanoss,pepparstek,kotlett & kyckling och till de sallad,sås & ljummen potatissallad! MUMS så gott det smakade med grillat!!! : - )

Dags att ta tag i dagen nu!

Massa Kramar♥



Smink & skönhet | |
#1 - - Dessi:

Vi tänker också köpa Gulliver. Den är snygg och enkel i designen och vitt är en kanonfärg! :)



Tack för din kommentar hos mig!

#2 - - Therese:

Ni kommer garanterat bli nöjda med den sängen! Vi köpte en tjockare madrass för runt 700kr och bäddbadrass till. IKEAs vita dra på lakan är jättebra, men deras spjälskydd är superdåliga. När barnet är lite större så är det för tunnt. Satsa i så fall på Polka dot design, Lexington, Moln eller Himla. Kan ju gå att få tag på Tradera eller blocket om man har tur. Jo magen har växt till sig bra nu och är lite mer i vägen om man säger så :) nu börjar jag längta till bebisen kommer ut och få ha sin kropp för sig själv. Hoppas ni får en fin dag! kramar

#3 - - Tess:

Hej vännen

Jo men här är allt okej. De ringde om jobb imorgon em. Så det känns skönt, komma iväg lite. :)

Ja längtar tills jag hämtar koftan idag. :D Hoppas den passar bara. :)

Tyvärr har jag inte kommit så långt med halsduken...hehe får väl ta tag i det. :)

Åh spjälsängen ja..:) Ikea är aldrig fel. :) Länge sen jag åkte dit, får väl bli en tripp snart igen. :)

På Måndag så ska jag på anställningsintervju...:) På en nyöppnad avdelning, 75% fr.o.m. i feb to.m. September i år. Så håll tummarna för mig...:)

Hoppas jag får det...för jag klarar inte av och gå hemma o inte göra ngt. Uh...:/

Jobbade du 75% innan du ska gå på grav. ledighet? Hur mkt kommer du få ut varje månad då? :)



Sköt om er

Kramar

#4 - - Bettan:

Vi har också en ikea säng till Clara och den är både vi och hon nöjda med, hennes heter hensvik om jag inte minns fel. När hon blir större kan vi ta bort ena långsidan så hon kan komma i och ur själv. Men än så är hon liten och ligger tryggt i sin spjälsäng :)



SV: Vad skönt för dig att veta att havandeskapspenningen är beviljad, och att du snart går på den. Jag är sjukskriven fram till den 6:e februari och där efter har jag sökt havandeskap. Var kanske lite sent ute med att skicka in papperna men jag hoppas snart att jag får svar.



Puss och kram!

#5 - - Therese:

Hej söt!



Det är bra med mig, äntligen fredag :) Ryggen har spökat lite i veckan men idag känns det skapligt i alla fall.. Hur mår du? Och bebis? :)



Nej vi ska inte göra något 3D ultraljud. Jag är såklart jätte nyfiken på allt som har med bebis att göra men samtidigt vill jag veta så lite som möjligt. Jag är ute lite efter spänningen och alla förväntningar antar jag :)



Jag känner mig faktiskt peppad inför förlossningen. Men så var det inte till en början utan det har börjat kännas bättre efter att ha läst en massa böcker. Verkligen att rekommendera, speciellt om du känner dig orolig. När ska ni på föräldrarutbildning? Vi ska på det nästa vecka (två dagar), hoppas att det ger något.



Ha en mysig fredagskväll :D



Massa kramar!

#6 - - Anne:

Hej!!

Underbara lack, jag älsar Mavala!!

Lagomt stora, bra pris och torkar snabbt =) Vacker kulör du hittat.

Trevlig fredag till dig och familjen!

//Anne

#7 - - Ann-Louise:

Härligt att ni hade en skoj kväll igår och gott med grillat också! Du hade dukat fint!



Trevlig kväll och sköt om bebis!

Kram

#8 - - fia:

Jag gillar åxå deras lack , denna kulör vart jag nyfiken på.

#9 - - cecce:

Åh, ni äter alltid en massa gott!!:-) Härligt!



Hoppas ni kom iväg till ikea och att ni hittade de ni ville!!



Sv: Jo...det är nog med blandade känslor jag börjar en ny termin. Mycket har lugnat ner sig och jag trivs så bra med min lägenhet och få ha alla mina barn kring mej...även om det är lite mycket ibland:-) Däremot är jag trött efter allt som varit. Hade gärna haft en veckas lov och vilat lite till. Antar att det tar tid att hämta sig...



Vad spännande...nu har ni inte långt kvar innan GöteLina ser dagens ljus:-)



Kramar!!

#10 - - Anna-Mamma till Kevin:

Tack!



Tiden går minst sagt fort och han växer så det knakar gossen vår! :-)



Ja sockorna är bara för söta. Kul med "roligare" varianter!



Å IKEA är alltid kul. Blev det nåt besök?



Kram

#11 - - Martina:

Hej vännen!



Härligt med ett IKEA-besök, det är alltid lika roligt. Jag ska helt klart kolla in Albrekts Guld och ljuslyktorna, tack för tipset vännen.



I helgen händer inte så mycket, var hos svärmor igår på middag och idag blir det plugg och lite allmänt fix här hemma, sambon ska jobba extra ikväll/natt därför får jag ha en riktig mysig kväll för mig själv. Vad är era planer för helgen!



Kramar och trevlig helg!

Upp