Den efterlängtade fredagen är här!



BIK BOK har även dom fått in ljuva vårnyheter! Jag tror nog inte att jag är ensam om att bli helt sjuk & salig då man kikar runt i butiker & här på kära internet? Visste väl de! ; - )
Jackan nere till vänster vill jag kika närmare på så en shoppingtur hade legat mig varmt om hjärtat snart! : - )


Tjabba efterlängtade fredag!

Idag är den dagen som jag längtat efter som en tok efter den senaste tiden! (Såklart efter beräknad BF!Hihi) Men idag är den dagen som min kusin med familj kommer & besöker oss! O dom stannar heelaaaa helgen så vi kan prata i massvis,MYSA,leka & äta en massa gott mm!
Känns som det var en evighet sen vi träffades & det var ändå inte så himla längesen, i början av december tror jag minsann om jag inte minns fel! Ni är HJÄRTLIGT välkomna hit & det hoppas jag att ni vet om♥

Några förberedelser ska jag hinna med idag. Men inget avancerat direkt utan mest att förbereda lite mat & plocka undan lite lätt här hemma. No Hurry för min del idag, sitter fortfarande i morgonrocken & håret på ända nu när jag gör detta blogginlägg ; - ) Hoho!

Kvällens mat kommer att bestå av briepaj & ett glas rött till samt lite småplock och kallskuren bruschetta skinka!
Pajerna ska jag fixa till om en liten stund bara! Smidigt & gott förhoppningsvis! ; - )

KUL att ni är så många som vill se min nya hårfärg & det blir säkert något inlägg dom kommande dagarna framöver då jag visar min nya "mammalook"  Hihi!

TACK svärfar för den underbara buketten med tulpaner som jag fick av dig innan idag, gjorde mig jätteglad!!

PUSS & KRAM♥



PS. HEJ PAPPA/MORFAR! : - ) Vet att du är inne & kikar idag!
Helgfeeling hemma hos oss | |
#1 - - Martina:

Hej vännen!



Vilken underbar fredag och helg ni har framför er med finfint besök från Ronneby. Ni kommer säkert ha en underbar helg som går alldeles för fort. Brukar ju tyvärr vara så när det kommer efterlängtat besök!



I helgen blir det renovering av elen i källaren men vi har också två födelsedagsbarn. En vän till oss och min svärmor så lite födelsedagsfirande blir det också.



Ha en underbar kväll! KRAMAR

#2 - - Therese- Gravid v.35:

Ja det är såå skönt att ha en massa hemma :) Älskar att ha frysen full med mat så att det bara är att ta fram och tina på morgonen.



Och att alla bebisgrejer är klara känns otroligt bra! Nu kan man släppa det och bara ta det lugnt. BB- väskan ska i ju för sig packas men det är väl det enda som är kvar då..



Slavtips är alltid bra! :) Har fått en massa tips av min svägerska.



I helgen blir det lugnt. Jag och Daniel har haft våra två lediga dagar tillsammans nu torsdag och fredag så i helgen jobbar han. Det känns ganska trist men så är det ju.. Känns som att jag varit igång ganska mycket så jag ska passa på att vila lite nu :) Vad ska ni hitta på?



Hoppas att ni får en supermysig fredagkväll!

Kramar!

#3 - - Annas inspiration:

Så mycket snygg, älskar blommigt & spetsar :-)



Vilken mysig helg ni har framför er, njut nu me dina godingar :-) Hur gamla är barnen?



Vilken vårfin väska du har klickat hem, finns så galet många snygga vårnyheter nu.



Blir superduper nyfiken på håret :-) Du är säkert URSNYGG!



Har ni fått vagnen? Vi har en babysitter från Babybjörn som vi är nöjda med, tror du har sett den på bild.



Ha nu en mysig kväll med dina pojkar

STOR KRAM



p.s just det vi kommer gäna och hälsar på om du orkar! Jag kan serva dig :-)

#4 - - Annas inspiration:

Låter spännande värre med överraskning, i morrn ska Colin o jag åka till mina föräldrar, även häsa på min gammelmormor någon timme. På söndag ska vi på babysim igen :-)



kramis

#5 - - Paulina:

Men du, briepaj lät ju spännande! Det har jag aldrig gjort.. hur gör man?? :)



Hoppas du får det mysigt i helgen

#6 - - Bettan:

#7 - - Anonym:

Ja visst blir ,man shopping sugen när man ser allt fin som kommer nu till våren.



Du måste ju visa upp din nya mammalook :) Har ditt hår förändrats mycket i kvaliten nu under graviditeten? Mitt hår blir helt annat när jag är gravid, till det bättre :)

Hoppas ni får en riktigt mysig helg tillsammans.



Sv: Som omföderska får man inte gå föräldrar utbildning i vår kommun. Men jag går hos en aurorabarnmorska, som hjälper mig med alla mina farhågor inför förlossningen, och det känns jätteskönt. hade kontakt med henne inför Claras förlossning med och hon var med första delen av den förlossningen och var ett extremt stort stöd och trygghet. Vi har pratat om smärtlindring och på min lista står EDA. Det funkade perfekt med Clara. Vad vill du ha för smärtlindring?



Puss&kram

#8 - - Dessi - Home and desire:

Åh ha en härlig helg! :)



Kramar!

#9 - - cecce:

Hoppas ni har en riktigt mysig helg!!!



Tack för den fina kommentaren...men en videoblogg?...njae..det vågar jag nog inte...haha...det hade varit en syn det. Jag och shakiradansen:-)



Kramar

#10 - - Therese:

Va mysigt ni har det då :) lät ju fantastiskt !! Det är så mysigt att umgås med goda vänner och släktingar. Brie pajen lät jätte mumsig....får vi receptet :)???



Kram

Upp