FREDAG & BUBBEL!



Bjuder er på old pics sen förra sommaren ; - )
Tänk er ljumna vindar grilldoft som ligger tät & något gott i glaset! Inte ensam om att LÄNGTA TILL SOMMAREN, näe tänkte väl de : - )



Tjeenare mina hjärtan!

Hur mås de?
Här hemma mås de finfint : - )

Morfar har varit här på besök idag & fikat på banankakan,jens nygräddade bröd & vaniljbullar. KUL att kunna bjuda på hembakat nångång : - ) Får minsann fortsätta att baka då jag går mammaledig (om de finns tid!) Hihi!

Vi sitter här hemma nu & myser vid köksbordet. Ett glas alkoholfritt bubbel finns nära till hands & lite cashewnötter likaså. Ikväll ska de fixas till en gryta Fläskfile´stroganoff som jag hittade på recept.nu & till de blir de ris!
Som jag nämnde innan i veckan så är mitt matintresse inte alls lika stort sen Göte-Lina flyttade in i magen min men med lite tips av er goa bloggisar där ute så tar jag hjälp av just recept.nu! ; - )

Babygymmet som jag visade er igår beställde jag från Busbjörnen till ett mycket bra pris! Måste även tillägga att gymmet är smidigt att fälla ihop & ta med sig. Tror att vi kommer få nytta av de! Nu börjar min jakt på en säker & trygg babysitter.. ; - ) Det lutar åt den HÄR!

Nu ska jag ta fredagkväll & njuta med mina absoluta favvis killar här hemma♥

PUSS & KRAMIS till er alla som kikar in här!
Lägenheten,hemma Hos Oss - Altan | |
#1 - - Therese:

Vi kör på klassikern för babysitter har funkat felfritt och går att köpa både på tradera och blocket till fyndpris. Låter härligt med bubbel och nötterna själv känner jag mig rätt nöjd efter glassen och nu även kvällsmat. kram till dig!

#2 - - Dessi - Home and desire:

Så skönt att allt är bra med er idag! Du är galen som putsar fönster! Vi har fönsterputs på abonnemang utvändigt, så det slipper vi! Men invändigt får vi köra själva...



Banankakan lät grymt god! Har två bananer som jag ska göra något med i morgon! Blir nog en banankaka på det :)



Vi ska ta det rätt lugnt i helgen. Jag ska nog dock ut och shoppa lite i morgon ;) Behöver lite smått till sovrummet som vi håller på att göra om!



Jag gillar verkligen den babysittern i brunt och orange! Grymt läcker! Kanske ska spana in den! Finns den i butiker måntro?



Kramar!

#3 - - cecce:

Vilken härlig sommardukning! Inte undra på att man längtar!!



Skönt att du kommit så här långt i graviditeten, att du mår bra och att allt ser fint ut. Dessutom verkar du bra förberedd så lillen kan kika ut och ni kan bara njuta av varandra. För det lär ni göra. Att snusa på en bebis är det bästa som finns:-)



Hoppas er fredagskväll varit skön.

Själv har jag varit på melodifestivalens genrep här i Malmö med barnen!



Kramar

#4 - - Sandra:

Det lät riktigt gott :)



Jag gjorde en underbar kycklinggratäng i veckan, spana in receptet på min blogg om det kanske kan locka :) hihi kram på dig kära du

#5 - - Annas inspiration:

Guuuud vilka supermysiga & fina bilder,

så trött på vinter, kallt & tråkiga kläder i garderoben.



Hur mår ni idag? Här är det bra,lite brådis ska till min morbror med familj i Markaryd.



Hoppas du hittar en bra babysitter, vi är jättenöjda med den från Baybjörn.



Ha det så mysigt i dag,måste skynda nu...barret ska fixas, har ej gjort mig helt färdig innan i dag ;-) Skönt att softa i bland



KRAM

Upp