En söndag med projekt!




Inne hos IKEA finner du denna ursöta sängram! Kanske ett köp i framtiden min Jens? ; - )
Den känns verkligen som jag rakt igenom : - )



Hejsan svejsan gullungar!

Sovit gott inatt?
Min nattsömn är inte den bästa just nu & det är väl förståeligt. Vaknar många gånger när jag vänder & vrider på mig och så blir de ju ett par toabesök också. Men jag ser de som lite övning vad som komma skall att väckas om nätterna! ; - )

Som jag nämnde igår så köpte jag sprayfärg & idag hoppas jag att vi tar tag i de lilla projekt som jag vill ordna till! Nämligen Jens golvlykta (ni vet den med flamman i) som ska få bli vit.. Tror nog att det kan bli en höjdare!
Jag överlåter sprayandet till min J då jag inte vågar andas in den starka lukt!

Vad gör du idag?

Puss & Kram, önskar er en jättemysig söndag♥
Emma tipsar | |
#1 - - Tess:

Hej vännen!

Nä jag hoppas inte det. Idag har jag inte kännt ngt. Som tur är..:) Va nog bäst att stanna hemma och vila igår. Annars kanske det hade blivit värre...

Kram till dig!

#2 - - madde:

minns det som igår,det där med att inte vara smidig och att inte kunna vända sig i sängen utan att den som ligger bredvd flyger upp av svallvågorna:)ja kanske tog i lite nu;)

vad spännande med sprayningen,blir säkert kanonfint:)

kram

#3 - - Therese:

Jag drömmer lite med om en ny sängram men det blir nog inte något. Vad blev det för babysitter då? Hoppas ni får en mysig kväll! kramar

#4 - - Susanne:

Vi har haft en sådan romantisk säng men jag vill inte ha en igen ;)

Ja vi kan inte bestämma oss om vi ska vara med eller inte, det kändes bra men ändå inte och ju mer jag tittar på bilderna ju mera kär blir jag ;)



Kramen

#5 - - Annas inspiration:

haha bra att du sätter Jens i jobb ;-)



Sängen skulle passa in perfekt i ert fina hem,

hoppas allt är bra i dag.



kramisar

#6 - - saga:

gå in på min blogg och kommentera gärna! :D ha det bra!

#7 - - britta bloggar:

Hoppas det blev fint!

#8 - - Bella:

Kan tänka mig att man inte känner sig allra smidigast så här i slutet på graviditen, men snart är det dags för er att bli 3 :)



Låter klokt att överlåta sprayandet till Jens! Hoppas ni blir nöjda med resultatet och att det blir ett inköp av en ny säng!



Kramar Bella



#9 - - Martina:

Hej vännen!



Låter som en fin söndag med lite projekt och annat mys. Hoppas projektet blir bra!



Helgen har varit kanon så nu tar jag tag i en ny vecka. Ha en fin måndag! Kramar

#10 - - Josefin:

Vilken snygg säng =)

Usch jag kommer ihåg nattsömnen den sista tiden, inte den bästa ;-)

Jag hade som andningsuppehåll med, otäckt :-S

Lycka till när dagen kommer =)

Kram

#11 - - Annas inspiration:

Hej kära vännen!



Hur mår ni i dag? Vad gör ni?

Här är det bara bra, känner mig så pigg. Sovit gott i natt, lillen sov från kl 7 till halv fyra och sedan till kvart i sju :-) Hoppas du fått sova gott, nattsömen sista tiden är sådär. Jag drömde väldigt mycket i perioder, vet att du gjort det innan,är det så för dig nu med?



Ska ni och hämta babysittern i dag? Roligt att du fick tag på en sådan du spanat in på nätet :-)



Ha en toppenfin start på veckan

Kramar från oss

#12 - - Annas inspiration:

Trist att du inte sover bra, men det är nog lite uppladdning för vad som komma skall ;-) men det är inte säkert, vissa bebisar som ju jättebra från början.



Vi tar det lugnt i dag, väntar på att godingen ska vakna nu så ska vi äta middag. Han har sovit i snart tre timmar,en liten sömntuta. Han bränner så otroligt mycket energi när han är vaken,är inte still en sekund.



Aha ja du har fått hem babysittern, jag läser som en kråka hihi



Vad gör du i dag?

Många kramar

#13 - - Dessi - Home and desire:

Härlig säng! :)



Jo, jag har jättemycket sammandragningar fortfarande. Inte så att det gör ont egentligen, utan mer bara obehagligt. Har du inte börjat känna av det?



Jo, vi har väl ett rätt så fint hus - egentligen. Men det blir ju ändå aldrig riktigt som man själv vill ha det när man köper ett färdigt. Jag är ju så petig också, haha. Det får bli husbygge sen när jag pluggat färdigt och jobbar och är rik ;)

Vi har rätt så dåligt med inbyggda garderober tycker jag. Fyra stycken i vårt sovrum och två i Pluttens... Sen har vi en i hallen, men vi ska göra om i vårt grovkök och bygga in mycket förvaring där. Vi har ju ingen vind då vi har öppet hela vägen upp i nock. Vilket visserligen är bra, vi samlar ingen skit! Fast vi har både förråd och garage ;)



Nej, det blir nog en Svan Bouncer här, den orange/bruna är jag sugen på. Passar min stil. Vilken färg fick du tag i? Har du handlat mycket andra babysaker på Gekås?



Kramar!

#14 - - Therese- Mamma till Ameah:

Hej fina du!



Åh så jag kommer ihåg den sista tiden. Man vaknar verkligen av minsta lilla :/ Just nu man vänder och vrider på sig och så alla toabesök, haha. Men det är bra Emma! Precis som du skriver är det en övning på vad som kolla skall.. Än så länge är hon en sovandes bebis om nätterna förutom var tredje, fjärde timme då hon är hungrig..



Men hon sover mest.Börjar dock vara lite mer vaken nu än tidigare kan jag tycka. Hon är i alla fall vaken nästan två timmar på fm och två timmar på kvällen och det är ju trevligt att få se hennes ögon någon gång, haha!



Hur blev lyktan? :)



Massa kramar från oss till er!

Upp