Jag & vårt hjärta!

Ebbe visar tydligt att han är trött på kameran som jämt & ständigt är med ; - ) Hihi!
Bilden är tagen när vi var på Lillejul hemma hos Ebbes farfar i måndags!


GOD KVÄLL FREDAG!

Hur underbart är de inte att skriva att det är fredag? Visserligen är jag "ledig" alla dagar i veckan men just idag så har jag en riktig fredagskänsla i min kropp! Härligt : - )

Kan inte förstå att 2011 redan är slut! När jag tänker tillbaks på året som gått får jag tårar i ögonen & en sådan stark känsla i min kropp. Aldrig blivit så berörd förut som detta året!
20110315 var den BÄSTA dagen i vårt liv. Ebbe tittade ut & han kom med sån KÄRLEK & LYCKA♥ Åh vår lilla goa unge, vad skulle vi göra utan dej! Tack för att vi får vara din mamma & pappa gubben, Vårt hjärta♥
O mitt i denna födsel & kärleksrus som man befann sej i så budade vi på vårt drömhus! Budgivningen vann vi ju som ni vet & rätt var de var så var vi med VILLA också!
2011 kommer vi alltid att minnas & kommer alltid att ha en stor plats i våra hjärtan♥

Slagit mej ner i soffan med en iskall öl & cheddarchips! Så gott. Vissa gånger smakar de mycket bättre & just idag är en sådan dag!

KRAMAR i tusen & GOTT NYTT ÅR till er alla fina bloggläsare därute♥
KÄRLEK | |
#1 - - Elin:

Men ååh vad fina ni är, inte bara Alva som har blivit stor - Ebbe har också blivit lite större sen jag kikade in här sist känner jag :) Ja vi trivs verkligen jättebra i nya lägenheten, den är lite liten med planlösningen gör att det känns större ändå! Hoppas att ni får ett riktigt gott nytt år och stor kram på er!

#2 - - Cissi:

Härligt att se tillbaka på året, speciellt när det hänt något så stort!

#3 - - Bettan:

Ja visst har det varit ett underbart år för er. (för oss med :))



Nyår kommer vi att fira med våra vän, de har vi firat med sen 98. Ett traditionellt firande med tre rätters och allt vad det innebär.

Hur kommer er att se ut?

Önskar er lilla fina familj Gott Nytt År och jag hoppas att ni går ett lika fint 2012



Största kramen

#4 - - Mamma till William och Wilma:

Gott nytt år söta..Söt bild på er :) kram kram

#5 - - Jannie:

ni är ju sååå himla fina!

O det är bäst att Ebbe vänjer sig.som blivande modell kommer kameran hänga honom i hälarna vartenda dag! ; )

hoppas ni hade en underbar nyår!

massa kramar o god fortsättning

#6 - - Bella:

Så fina ni är :)



Önskar dig ett riktigt gott 2012!!



Kramar Bella

Upp