VI VANN!!! : - )







VI VANN båda tävlingarna!!! : - ) En vit brio spis inne hos Elin & Alva och en bitring från MAM inne hos Dessie & hennes Vilmer TUSEN TACK för underbara tävlingar!! Vi är så glada så nu ikväll ska de firas, hihi! ; - )

STORA KRAMAR till er♥

Ps. Återkommer när semesterlugnet har lagt sej ; - ) Hihi!
Tävling & samarbeten | |
#1 - - Dessi - Home and desire:

Grattis fina du! Inte illa med två vinster! :)



Jag skickar givetvis bitringen till dig! D v s om ni inte har vägarna förbi neråt Skåne nu under semestern? :) Annars kommer den till dig på Posten såklart!



Vilmer har också händerna i munnen HELA tiden, men bitringen har han inte fattat riktigt än. Däremot har han en mjuk elefant som han hela tiden vill ha i munnen...



NJUT av semester och mys!

Kram söta du!

#2 - - Dessi - Home and desire:

Och förresten... Jag har lärt mig att göra allt själv när det gäller bakning. Har alltid gillat det, och tycker inte det är så svårt att baka. Jag gillar utmaningar! Synd vi inte bor närmre, då hade jag bakat en tårta till Ebbes dop! :)



Kram!

#3 - - Annas inspiration:

Men gumman

VAD KUL :)



GRATTIS!!!!

Hörs snart igen :)



kramis

#4 - - Elin:

Stort grattis igen :) Jag har vidarebefordrat din mailadress så du kommer att bli kontaktad! Hör du inget på några dagar så får du höra av dig så mailar jag dit igen! Kram kram

#5 - - Josefin:

GRATTIS =)

Spisen är helt underbar!!! Kram

#6 - - sandra:

Va kul!!

och roligt att de blev vinst på båda tävlingarna. Är säker på att Ebbe kommer ha stor nytta av båda =)

kram

#7 - - thess f:

åhh stort grattis!!! spisen är så fin!! tänkte att dottern skulle få ärva min gamla...men jag tänkte fixa till den lite....

saknar dina inlägg,men jag hoppas att du och familjen har det kanon nu i det sköna vädret!!!! själv hoppas jag på att sambon vill hänga med och bada när han slutat jobbet!!

#8 - - Sandras Värld:

Åh grattis gumman!! :-) Saknar dina inlägg här, men förstår att ni njuter av sommaren, många kramar

#9 - - Tess:

Hej hej!

Jo men allt är bara bra här! Lite tungt börjar det bli..o i denna kvava luft som är nu...uh...:/ Men men..jobbar inte så länge till...:)

Va roligt att ni har vunnit! :)

När va det dax för inflyttning i huset? Så spännande! Längtar tills vi kan köpa hus! :)



Kramar från oss

#10 - - Nina - Glamourmamman:

Attans att DU vann den där spisen, den var ju jag också sugen på ;-)



Hoppas att du får en fin fredag och att dagens regn bara var ett tillfälligt besök!



Kram Nina

Upp