HELGFEELING! : - )



Oss just NU! Mamma & Ebbe gos i pappas & mammas säng : - )
Ebbe är pigg i blicken & har mycket längre perioder nu när han är vaken. Lyssnar mycket på olika röster & lyfter på huvudet då han ligger & myser på pappas bröst! Ett litet leende har vi faktiskt fått se lite av & nästan att jag lyckades knäppa de på bild (nere till vänster). O när mamma vill pussa mig rynkar jag ofta på näsan,förstår inte riktigt de där alltså ; - )



Tjollajopp snyggingar!

Måste be om ursäkt över att jag inte haft tid att svara på era goa kommentarer! Måste bli bättre på de & bättre på att tajma in Ebbes sovstunder & kika in till er allesammans! Ni är underbara som fortfarande kikar in här & lämnar ett spår efter er,blir så glad så♥

Ebbes mormor är just nu på jakt efter sjömansbodyn som Lindex fått in i sin sommarkollektion till små bebisar. I förra veckan hade dom inte fått in den i sortimentet inne i Halmstad, bättre tur idag? Hoppas för den är så fin så! : - )

Våra dagar här hemma fylls med mys & promenader och även lite frix & trix. Igår när lilleman sov sin långa nap så passade jag på att måla om min farmors gamla stolar i vitt & nu ska bara stolsdynan kläs om i grått linnetyg som inhandlades på IKEA för några veckor sedan. Bildbevis kommer!

Ikväll tänder vi grillen! Lax i örtmarinad & hemmagjord potatissallad får de bli och till de mitt nya favvis bubbel - alkholfritt rose´bubbel ; - )
Jens är ledig i några dagar nu framöver & jag kan inte annat än att få HELGFEELING en vacker vårdag som denna..

Ta hand om dig!

MASSA KRAMAR♥

Njutbart! | |
#1 - - sandra:

Det låter superhärligt gumman. Ebbe är ju bara för söööööt. kram på dig

#2 - - christin:

Vilka sööta bilder!! Ha en fin fin kväll på er! Kramisar och snart är det fredag :) Och härlig helg!!

#3 - - Ann-Louise:

Härligt att se att ni har det så bra!! Kul att din mamma var med er en hel helg!



Njut helgen tillsammans nu och så hoppas vi på ännu mera finväder.



Kram

#4 - - Martina:

Hej vännen!



Visst är det härligt med helgfeeling och att ni har några dagar extra tillsammans. Ska ni göra något speciellt?



Ebbe är så söt, ni är så fina! Jag önskar er en fin fredag. Kramar

#5 - - Therese- Mamma till Ameah:

Men vilken fin bild på er! Och vilka fina bilder på Er Ebbe! Han är ju alldeles perfekt er son, sååå söt Emma! <3



Vi mår jätte bra, tack! Hur är det med er? Jag förstår att bloggen blir lidande. Man lägger det mesta av sitt krut på familjen helt enkelt. De dagar Ameah sover mycket pysslar jag hemma och brukar ocks passa på att blogga mer för inte blir det lika mycket när hon är vaken inte. Då kan jag sitta och titta på min ögonsten i evigheter!



Ameah var nog bara i en tillväxtfas nu blir hon mätt på min mjölk och sover fler timmar i sträck om nätterna så vi kör inte på ngn ersättning. Jag håller med dig, asbolut! Så länge barnet ökar i vikt som dom ska spelar det ingen roll vad dom äter. Huvudsaken är att alla mår bra!



Hoppas att ni får en fin fredag tillsammans och en mysig helg!



Kram från oss!

#6 - - Alexandra:

Så härliga bilder, blir så glad när man ser på er! <3 så söt han är, ja du me förstås =)



Kramar

#7 - - Annas inspiration:

UNDEBARA BILDER PÅ ER! Han är ju bara så söt den lille plutten :-)



Haha glömde skriva att det ska bli JÄTTE JÄTTEKUL att ses allesammans den 18 juni, men du fick säkert mitt mail :-)



Roligt projekt med stolarna, ska de vara till nya matbordet?



sv: det stämmer Colin har en färgglad matta på sitt rum, han rum är inte klart men vi är i allafall en bit på väg :-)



Kramis

#8 - - Annas inspiration:

Jag menar du fick nog mitt mess :-)



Är sååå virrig just nu, hoppas det släpper SNART!

kramis

#9 - - Dessi - Home and desire:

Så fin han är lille Ebbe! Jag märker redan efter en vecka hur snabbt det går med utvecklingen... GALET! :D



Ha en skön helg gumman!

KRAM! :)

#10 - - Killmamman:

vilka fina bilder på er :) och den där sjömansbodyn är ju bara så söt, funderar också på den men nu har vi så sjuuukt mycket kläder att det känns som köpstopp :)

Upp