TACK!! : - )



Innan i veckan var det BYGGKAOS här hemma hos oss! Ni är några som undrat vad vi sysslat med & svaret blir nytt golv i sovrummet! : - ) Äntligen är den fula platsmattan ett minne blott,inte en dag för tidigt! Nu är de datarummet eller bebisrummet (overkligt!) som väntar på sin tur..



Hejsan Alla goingar där ute! : - )

Vill TACKA er allesammans för alla underbara,värmande grattis & lyckönskningar som ni lämnat här inne på bloggis! STOR KRAM från oss till er♥

Nu är de söndag eftermiddag & de är mys i soffan som gäller. Måste vila mycket just nu då en envis förkylning har etsat sig fast i min kropp. Stackars liten i magen då jag snörvlar, snyter & hostar för jämnan
; - ) ingen lugn stund där inne inte! Hihi!
Men snart är de färdigvilat & då ska jag leta fram ett par gardiner som jag köpt på REA från H&M HOME i våras. Ett par vita linne gardiner, får se om dom får ta plats i sovrummet som är under styling sen de nya golvet kom in eller om dom får ta plats här inne i vardagsrummet.
Har väldigt svårt att bestämma mig just nu hur jag vill ha de här hemma! O är rätt vimsig i mitt lilla huvud också. Kommer inte ihåg saker & ting,glömmer saker hela tiden. Kommer på mig själv att gå i min egna lilla bubbla & fundera ibland.. ; - )

Ikväll är de premiär för Ensam mamma söker om jag inte är helt ute & cyklar?? Något rätt måste jag ju ha! Haha!
Jag kommer att sitta bänkad framför tvn i varje fall. Du också?

MYSIG söndag & kom ihåg att ladda energi inför kommande vecka♥
Lägenheten,hemma Hos Oss - Sovrum | |
#1 - - Martina:

Vad roligt att ni äntligen har fått nytt golv i sovrummet. :) Finfint golv!



Tack, för din ord om vårt hem. Det värmer!



Jag är så glad för er skull nu när ni väntar tillökning. Det kommer verkligen från hjärtat! :)



Jag kommer sitta bänkad vid ensam mamma söker, det är ett riktigt mysigt program.



Stora kramar och ha en underbar söndag.

#2 - - Bella:

Största och varmaste grattiskramen till dig min fina bloggvän!! Blev så glad och rörd att det t o m kom ett par tårar när jag läste ditt hjärtliga inlägg om lilla pyret i magen, har anat att det varit på gång, har läst mellan raderna sista tiden så jag är så glad att jag anat rätt. Håller nu alla tummar för allt kommer gå bra och att du får må bra under graviditeten!!



TACK!! För att du tar dig tid och lämnar alltid lika vänliga och uppmuntrande kommentarer hos mig, det värmer ska du veta...



Hoppas ni är nöjda med ert nya golv i sovrummet och att du kryar på dig nu och blir av med din envisa förkylning



Många kramar Bella

#3 - - lolla:

halloj

gud så snyggt ni får det nu med nytt golv,ser kanon fräscht ut.

Vi har inte kommit lång i köks renovering är bara i planeringsstadiet men har nästan bestämt köksluckor i alla fall....

det är just hur vi ska ha det med skåp och sånt som jag inte riktigt vet ännu så svårt att betämma....

ha en fin söndagskväll och klart vi ska se på ensam mamma söker i kväll!!!

kram lolla

#4 - - ♥ Anna S:

Emma Emma Emma :).

Det låter ju klyschigt men jag hade det på känn, att ni skulle bli föräldrar!!

Sååå underbart härligt och otroligt spännande!

Största GRATTISKRAMEN till DIG, bebisen i magen och den blivande pappan.

KRAM

#5 - - mamma mindy:

Godmorgon söta.

Så glad jag är för er skull som har en bebis i magen som utvecklas för varje dag,,det är så underbart att vara gravid..Saknar min magen jätte mycket.Får väl se om man får vara med om det igen eller inte.

Mysigt att fixa hemma och inreda inför bebisens ankomst..När är bebisen beräknad att komma till er :)? Ha en skön måndag söta.kram kram

#6 - - Lisa A:

Stort Grattis till er båda ;)

#7 - - Therese:

GRATTIS!! Brukar läsa inne hos dig lite då och då men aldrig lämnat nåt spår efter mig men nu måste jag ju det när du kom med så stora nyheter..=) Ha en bra start på veckan och hoppas förkylningen släpper snart!!

Upp