Jakten avslutad!


Äntligen fann jag mina gummistövlar inne på Eurosko i förra veckan! Vill inte ha några klumpiga saker som är tunga & ger en massa skoskav på fötterna,inte heller lägga en massa pengar på just en gummistövel! Till ett mycket bra pris fann jag dessa! Gillar detaljen med spännet på skaftet! Nu är jag pimpad inför höst & rusk! ; - ) Jakten är härmed avslutad efter gummistövel 2010!!



Heejsan kära bloggisar!

När jag kikar in här på bloggis blir jag alltid GLAD! Glad över att ha er som mina bloggisvänner & så glad över att kika in på era bloggar och läsa om allt möjligt! Att blogga är verkligen en feelgood grej i mina ögon. Är de något man undrar över eller behöver tips om så är de bara att slänga ut frågan på bloggen eller kika in till er så får man svar! TACK : - )

Min dag har spenderats i home sweet home. Hade mer än gärna stigit upp klockan halv sex för att göra mig iordning till jobbet idag men så blev inte fallet idag! Igår fick jag avbryta min jobbdag för att gå hem & vila min rygg. Min rygg har börjat att "säga ifrån" sen i söndags. O tydligen inget jag kan göra åt saken?! Ringt till min barnmorska & så som jag beskriver det är detta foglossning som jag har fått. Trodde inte att detta kunde komma redan i vecka 16?! Men ack så fel jag hade.
Imorgon väntas de besök hos sjukgymnast & hoppas då innerligt att finna en lösning för just mig! Håll tummarna!
Någon av er som drabbats av foglossning i graviditeten? Skriv & berätta mer än gärna : - ) Alla tips är varmt välkomna ; - )

Tänkte hoppa i ett bad med en sexbomb från Lush senare & NJUTA! Men innan dess har jag lite små grejer att fixa med! En soft hemmakväll med sista veckans Halv åtta.. & IDOL blir de ikväll. Jay Smith är helt klart min favvis i IDOL 2010! Förvånar mig inte om han vinner hela skiten ; - )

PUSS & KRAM


Ps. Ska kika in till er senare & då svara på era kommentarer♥

Emma shoppar | |
#1 - - Susanne:

Hej vännen, känner mig något bättre....men stackars dig som redan åker på foglossningar!!!! Själv har jag aldrig haft besvär av det så att jag kan råda dig till något.

Denna Elle tidning var riktigt trevlig ;o)

Tänk att det blivit så modernt med gummistövlar, jag har varit på jakt efter ett par vita höga men finns inte i min storlek någonstans så nu blev det ett par svarta med rosa snören :o)



Ha en jätteskön kväll och hoppas verkligen ryggen känns bättre snart.

Kramen

#2 - - Martina:

Hej!

Jättefina gummistövlar, jag äger inga själva men dessa var ju riktigt fina och inte alls lika klumpiga. :)



Stackars dig om du redan åkt på foglossning! Tänker på dig!



Förresten du har en award att hämta hos mig!

Kram

#3 - - Martina:

Hej vännen!



Jag tänker ofta på dig ska du veta. Jag tänker på dig som en vän även om vi aldrig har setts. :)



Vi ska ha långhelg här hemma, Henke är ledig i natt. Vi ska städa och fixa imorgon och på lördag köra till tippen, om vi bara kan låna ett släp. Sedan får vi se om jag drar iväg på en lite shoppingtur till Kosta. Vad ska ni göra i helgen?



Massa kramisar

#4 - - lolla:

hejsan

men stackare om du har foglossning redan....

jag har samma favorit som dig i idol, han är såååå himla cool.

gummistövlarna var skitsnygga och ser riktigt smidiga ut.

kramen lolla

#5 - - Cicci:

Vilka fina pjucks! Skulle också vilja ha ett par gummistövlar. Min drömstövlar är ett par Hunters.



Vi får hoppas sjukgymnasten kan hjälpa dig imorgon! Så du slipper ha ont i onödan.



Kramar

#6 - - Bettan:

Det var ett par snygga stövlar, nätta och smidiga.

Jag hade foglossning med Clara och det kom tidigt redan i vecka 15, Då hade jag ofta "låsningar" när jag skulle resa mig ur soffa och säng, det var hemskt. Jag fick gå i en vattengympa grupp för gravida i varmebassäng och det hjälpte jättemycket. Nu känner jag också av det det började förra veckan, även denna gång i vecka 15. Jag hoppas att du hittar något som funkar för dig, jag har ett foglossningsbälte och det hjälper nu i början. Tror nog att du kommer få testa ett sånt hos sjukgymnasten.

Hoppas du hade en mysig dag hemma.



Kram!

#7 - - Carolines hemligheter:

Usch då, foglossning så tidigt i graviditeten låter inget vidare!!! Jag har tack och lov klarat mig undan det så jag har tyvärr inga direkta råd att ge, antar att det kanske är speciella åtgärder som måste till och inte vanliga "ont i ryggen-tips" om fogarna luckras upp...?



Annars tänker jag mig att varma bad lindrar och att tänka på att inte sitta för länge i samma positioner och kanske finns det speciella massagebehandlingar som kan lindra värken?



Hoppas att det blir bättre, kramar!!!

#8 - - cecce:

Vilka snygga gummistövlar!! Inte ofta man ser det:-) Grattis till ett lyckat köp!!



Foglossning har jag faktiskt haft turen att inte ha så mycket besvär av. Kanske lite på slutet av graviditeten men inget att gnälla över. Stackars dej...hoppas verkligen att det inte blir värre.



Önskar dej en riktigt skön och vilsam fredagskväll!

Själv åker jag till Göteborg!



Stor kram

#9 - - Annas inspiration:

ÅHHH NEJ vad läser jag! Inte foglossning redan, låter inget skoj alls :-(



Vad sa sjukgymnasten? Blev det bättre? Jag hoppas verkligen det gumman. Jag hade inte problem med det så jag har inga tips men har hört att det finns något bälte man kan ha som stöttar.



Fina stövlar du köpt dig!



Många stora kramar, tänker på dig

#10 - - ♥ Anna S:

Hello sötnos.

Stackare som får ont i ryggen!

En av mina favoritbloggerskor, Sofie lider av rejäla foglossningsbesvär. Du kan kika in här http://litendelavmig.se/



Hoppas du får bättring mha sjukgymnastik mm!



KRAM

#11 - - Bella:

Superfina stövlar du köpt!!! Kommer ju bli perfekta för promenader i höstrusket :)



Låter inte alls bra om du fått foglossning redan, har ju aldrig varit gravid så jag har ingen aning om hur det känns, men har kompisar som haft svåra problem och den värk de beskriver önskar jag inte någon... Hoppas du kan få hjälp av sjukgymnasten vännen och att du slipper allt för stora problem under resten av graviditeten.



Många kramar Bella

#12 - - jessi:

Vad tråkigt att du har fått foglossning, ska ju vara jättejobbigt. Hoppas du får hjälp. Det är bra att du tar det lugnt o lyssnar på kroppens signaler.



Många styrkekramisar



jessi

#13 - - Annas inspiration:

Hej gumman!



tänker på dig,

hoppas det är bättre.



KRAAM

#14 - - Ann-Louise:

Hej!

Hoppas helgen varit bra. Vi har varit på hockeymatcher och plockat ännu mer svamp i det mysiga höstvädret!



trist med foglossning så tidigt. Jag hade det med Oscar men senare än dig. Fick ett "bälte" att spänna under magen som höll i hop bäckenet, kanske hjälpte det lite. Hade sen ont i ca. 6 månader efter graviditeten vilket också är surt. Hoppas du slipper det.



Må så gott!!



KRAM

Upp