VÄLKOMMEN hem till oss





Förändring i hallen med små medel!
En ny ryamatta fick ta plats i hallen & nya ljusstakar i vitt från Rusta fick bidra till lite förändring i vår hall denna gång ; - )
Mattan är redan poppis hos djuren som tagit en & annan tupplur där! O ljusstakarna (på expedithyllan) blev mina för en billig peng. Endast 50 riksdaler styck kostade dom! Ett KAP med andra ord.


Önskar er en jättefin avslutning på denna månad & denna veckan!

KRAMAR i massor♥






Lägenheten,hemma Hos Oss - Hall | |
#1 - - Sofie:

Vad fint och välkomnande ni har det! :-) Tack för din kommentar, nu mår vi så bra så... :-) Kommer nog skriva och berätta för det är ändå en del av en och graviditeten men kanske inte så känslosamt, bara "en liten del av mig" you know.. ;-)



Stor kram!!

#2 - - Susanne:

Ser jättefint ut och ljusstakarna gillar jag verkligen :)

Usch ja att helgen är slut och vi går redan in i november månad.



Hoppas även du har en bra dag

Kramisar

#3 - - I väntan på Liten - Gravid i vecka 31:

Ja, det är ju så himla mysigt att hålla på och fixa inför lillans ankomst så det är svårt att låta bli :D kram

#4 - - Therese:

Så mysigt ni fått! Jag hoppas få börja med ett projekt här hemma nästa helg. ang garderoberna så får man göra det allt efter som saker får flytta ur så länge magen växer för att sen flytta tillbaka in. Jag har tagit järn hela grav. då jag inte vill råka ut för järnbrist som jag gjorde förra gången, skönt att du klarat dig så bra! Ha en fin kväll. kram

#5 - - Therese:

Hi hi va du "boar", något alla gravida tydligen pysslar med- urkul ju!!! Ni har det jättemysigt! Riktigt kap vad gäller ljusstakarna!!



Kram

#6 - - Carolines hemligheter:

Vad mysigt ni har det hemma hos er (i hallen och i de andra rummen som du visat bilder ifrån tidigare)! Varmt & ombonat & vitt & snyggt :-)



Sov sött & ha en skön måndag, massa kramar till dig!

#7 - - Mia ☆:

Vad mysigt det ser ut, underbart sken! Älskar ju vitt också =)



Ha en riktigt bra start på nya månaden, kram!

#8 - - Martina:

Hej!



Vad underbart fint och välkomnande det ser ut. Älskar ljuslyktan! Underbar!



Hoppas ni har haft en fin helg och bra start på veckan. Kram

Upp