Hem ljuva hem


Vår dörrkrans! Brukar piffa den efter årstiderna med olika små ting!



Heej!

Är inte riktigt på G idag. Fogarna verkar inte bli bättre om man säger så. Hjälper liksom inte att vila eller att ha bältet på. Dom tre sista dagarna har detta blivit sämre! Jag hoppas nu på en vändning då jag verkligen vill fungera som vanligt! Börjar att ta på humöret att ha ont. : - (
Usch verkligen inte meningen att jag ska beklaga mig här inne på min blogg! Ursäkta mig! Men tyvärr är jag inte alltid så pigg & glad som jag vill vara! Men såklart tänker jag på liten i magen♥ hela tiden & kan då glädja mig så, och vad gör smärta då?

Min Jens & hans vänner befinner sig just nu i huvudstaden. Ikväll ska dom gå på Söderstadion & se sitt kära Hammarby. Inte illa att köra upp på morgonen & sen hem igen på kvällen, beundrar er killar!
Håller verkligen alla mina tummar som jag har att Hammarby vinner ikväll. Hade varit så roligt för killarna att få uppleva en vinst när dom åkt så långt!

Ha en mysig lill-lördag♥



Emmas dagbok | |
#1 - - Martina:

Hej vännen!



Hoppas verkligen att din värk släpper! Klart att man får beklaga sig lite ibland. :) Du får ha en riktigt mysig kväll när Jens är iväg och inte resa dig från soffan typ. ;)



Tack. :) Sideboard är så bra för förvaring samt att det är snyggt. Har längtat efter ett och nu blev det ju äntligen av.



Tack underbara du! :D Du ska veta att jag beundrar dig lika mycket, för ditt pysslande och ert vackra hem.



Ha en underbar kväll! Kramisar!

#2 - - Li:

Vad duktig du är på att pynta Emma och hoppas att du snart känner dig bättre igen! Om inte smärtan gå över så finns det läkemdel som är A klassade och ej skadar barnet som skulle kunna hjälpa dig. Exempelvis Alvedon och Dexofen i kombination.



Många kramar

#3 - - Annas inspiration:

åhh stackars dig hjärtat, det tar på humöret att ha ont!



jag ska hälsa så gott från alexandra o gratta till bebben.



många kramar...skriver med plutten i knät

#4 - - Li:

Ja det ska verkligen bli underbart att uppleva saker och bara rå om varandra. Vi åker på lördag.



Kram

#5 - - Susanne:

Tack snälla du, klart du ska köpa lite stämplar och göra några tavlor för det är jätteroligt :)

För min del får du gärna klaga på bloggen, det gör jag också och jag tycker det är så skönt att skriva av mig ;)

Jag jobbar bara 75% och jag har bara detta jobb året ut sedan får vi se vad som händer. Hoppas hoppas det dyker upp något nytt!!!!



Hoppas du har en bra kväll trots att Jens inte är hemma....



Kram söta du och hoppas fogarna snart känns bättre.

#6 - - Therese:

Aldrig kul med smärta i alla fall. Jag har haft och har kronisk smärta i en skada i benen, det är inte alltid så bra för psyket. Men det som har med graviditeten går ju som tur är ofta över. tack för grattishälsningen :)

#7 - - Ann-Louise:

Började bra slutade sämre....jag lever med en Bajjare och har Bajjenbarn med så jag har hört en del svordomar ikväll.....hoppas Jens fick kul i min stad ändå!



Surt att ha ont, jag vet hur det är att ha foglossning. Tyckte inte det var så vanligt på "min tid" men nu verkar många fler drabbas. Jag har ischias dagligen och lite skolios så helt fri från värk blir jag aldrig, men man lär sig leva med det med.



Önskar dig allt gott!

Kram

#8 - - Bella:

Hej vännen!



Så ledsen jag blir när jag läser om hur ont du har, galet att man liksom inte kan göra annat än vila för fogarna och ändå så hjälper det inte... Förstår att det tar på humöret, men det är som du skriver att det kommer ju något gott utav det tillslut...



Tänker på dig vännen och håller med dig om att det är strongt av grabbarna att åka fram o tillbaka för en fotbollsmatch, synd att det inte gick så bra...



Kraaaam Bella

#9 - - Ann-Louise:

Blev ju bra till sist!! Bajen i final i Svenska cupen :-)

Kram igen!

#10 - - Anna S:

Stackare som lider av foglissning!!

Går inte att sätta sig in i hur det är men jag såg ju hur Sofie (liten del av...) led när jag träffade henne förut.

Hoppas du kan hitta lindring i ngn form!!

Kram

#11 - - Jonna:

Hej vännen!



Har det gått bra att jobba i veckan?



Har du lust att hitta på något imorgonkväll? Laga lite mat och kolla IDOL? :-)



Du kan väl höra av dig! Ha en bra torsdag!



KRAMAR

#12 - - Julia:

Hej!

Har precis hittat till din blogg, jätte fin!

Jättefin var även dörrkransen, älskar att pyssla och greja jag med, speciellt kransar =)



Hade gott

MVH Julia

Upp