I drömmarnas värld



Vårt nya golv ser ni här på bilden, ångrar oss inte en sekund att vi la in ekgolv i sovrummet för en egen peng!
Ljusslingan kom upp härom kvällen,myspys!



Nyinköpt kuddfodral i lite romantisk stil. Köpt på Gekås härom dagen ; - )



Min dopklänning,påse från H&M & små hjärtan med budskap på Sweet dreams & Home pryder en vägg i sovrummet.
Vi trivs mycket bra i vårt ljusa & harmoniska sovrum. Genom åren har vi testat på olika färgval i sovrummet, vitt & ljust har vi kommit på passar oss & vår sömn som bäst! I drömmarnas värld!
Hur vill du ha/har de i ditt sovrum?


Heeej FREDAG♥

Vill kika in här på bloggis & önska er en UNDERBAR fredag!

Vi har laddat upp med god mat i kylen & en massa gott på soffbordet! Härligt med fredag minsann!

PUSS & KRAM♥


PS. Malin! Ljusstaken är även den inköpt på Gekås dock för ca två år sedan ; - )
Lägenheten,hemma Hos Oss - Sovrum | |
#1 - - Sanne - mamma till lykke:

gud vad fint allt var :)

#2 - - christin:

Ser verkligen superfint ut och vad mysigt det ser ut med ljusslingan! Jag har en vit pigtittare i sovrummet som jag skulle kunna dekorera lite med en ljusslinga, skulle bli bra :)



Kram!

#3 - - Ann-Louise:

Åh vad fint ni har det! Ljusslingan gör det extra mysigt så här års.



Hoppas er helg blir fin!

Kram

#4 - - Miia - There´s no place like home:

Vad fint ni har det i sovrummet! Vitt & ljust passar oss bäst också, men det vet du väl vid det här laget ;) Hihi!



Tack för alla tips om Göteborg & krya på dig-hälsningen! Nu har jag jobbat två dagar, men förkylningen sitter fortfarande i så jag är inte helt med i matchen än...



Men imorgon åker vi till Göteborg & myser! =)

Trevlig helg! Kram /Miia

#5 - - Bella:

Åååh, så fint och mysigt ni har det i ert sovrum, känns så harmoniskt och inbjudande :)



Vill tacka dig för att du alltid tar dig tid och skriver så vänliga och uppmuntrande kommentarer hos mig, det uppskattas så mycket!! Du känns som en genuint snäll och omtänksam person som jag är så glad över att ha som bloggvän, tack för att du finns :)



Kraaam Bella

#6 - - Sandra:

Superfint! Älskar också vitt, skulle vilja byta ut allt här hemma. men det går inte riktigt! hihi kram

#7 - - Susanne:

Finns detta lilla hus på Ellos med glödlampa? Kändes som jag ringde runt i halva Sverige för att få tag på detta då det var så nytt!!!

Du vet ju vad jag tycker om att vara på bild så det blir nog ingen bild denna gång ;) Det ser ut som förra gången men rödare!!!



Kramen

#8 - - Susanne:

Jag kollade och det var samma och även samma pris som jag gav här i Höganäs.....skönt ;)



Kramen

#9 - - Alexandra:

Ja fredag måste vara veckans bästa dag :)

#10 - - Bettan:

Ert sovrum ser jättetrevligt ut. Jag gillar också ljust i sovrummet, dock har vi en något mörk fondvägg som vi satte upp för drygt ett och ett halvt årsedan som jag idag ångrar. Det var riktigt jobbigt att få dit den så den får nog sitta där nått år till ;)



Kram!

Upp