Danska Sebra & galna drömmar igen!



En mobil till liten i magen är införskaffad! Denna från danska Sebra är superduperfin men det blev inget köp av just denna mobil till vår lille skatt i magen! Men om jag känner mig rätt kommer andra ting att inhandlas från Sebra,finns en uppsjö med fina ting!
Tog ett tag innan jag fann en mobil som jag fastnade för. Huvudsaken är ju att liten fastnar för den & att den är färgglad och jag tycker att vårt köp uppfyller just färgglad kravet ; - ) Sen återstår ju att se om liten tycker om den/dem ; - )




TJOLLAHOPP min fina vänner!

Äntligen har jag kommit upp ur sängen. Var så SEG idag morse då klockan min ringde. Har typ sovit en timme inatt. Mitt huvud har gått runt & runt i alla möjliga tankar! Mina hemska,galna drömmar börjar att komma tillbaka.. Usch!

En prommis med Kalle i det kalla vädret utanför lockar faktiskt, gillar när de biter till i kinderna! O jösses vilken tur jag hade härom dagen då jag testade mina termobyxor, jag fick på mig dom! Trodde verkligen inte att detta skulle gå men så sant så! Kan ju förstås inte knäppa dom men vad gör de! ; - )
Funderar på hur länge jag kommer att kunna använda min vinterjacka innan jag blir för tjocker om magen min,hihi!

Vi höres kanske lite senare nu väntar en prommis med Kalle som sagt!

KRAAAMIS♥
Ebbe shoppar | |
#1 - - Carolina:

jättefin mobil :D

#2 - - Annas inspiration:

Heeej snäckan!



Vad tråkigt att du inte sover så bra, jag drömde också mycket. Konstiga saker! Hoppas du kan vila lite under dagen...



Älskar Sebra, den lilla fina mobilen har ju Colin ovanför spjälisen. I bland ligger han och kikar på den, brukar visa honom hur hans rum växer fram ;-) Sebra och jabadabado har sååå mycket fint till de små, även Rice gillar jag!



Vad ska du annars hitta på i dag? Skönt att du kan gå en liten runda med kalle, dumma fogar :-(



Du får visa din fina mage snart igen



Kramis gumman

#3 - - Sofie:

Älskar Sebra! Men vi har nog ingenting därifrån (än så länge...) ;-)



Hoppas du får sova bättre i natt, jobbigt med dumma drömmar som ställer till det.. :(



Massa kram!!

#4 - - Madde:

Vad blev det för mobil då? Nyfiken:) har du oxå problem med mardrömmar när jag var gravid drömde jag mardrömmar i en lång period, psykist jobbigt faktist kram

#5 - - Therese:

Nej vi vet inte vad det är för en i magen :) Nyfikenheten är såklart extrem men det gör det liiiite mer spännande!



Fin mobil!

Kram!

#6 - - Bettan:

Inte roligt att ligga sömnlös om nätterna. Jag gillar också vädret vi har nu, dessvärre vågar jag inte gå ut själv skulle jag ramla är jag inte säker på att jag skulle komma upp. Skulle ligga där som en sköldpadda på rygg, hihi. Var rädd om dig när du är ute i halkan :)



Kramis sötis!

#7 - - cecce:

Mobiler brukar va uppskattat av små bebisar:-)



Vad bra att temobyxorna passade:-) Det krävs varma prylar nu vill jag lova. Tycker jag springer runt och fryser mest hela tiden. Liite för kallt för min smak. Å andra sidan är det bättre än den fuktiga luften som annars är det vanliga:-)



Hoppas du får en riktigt fin tisdag!



Kramar

#8 - - Hanna Z:

Det var så lite:) Kan nog gå åt om det ska bli en såhär kall vinter.. Om man ens vågar gå ut med en liten då..

#9 - - Therese:

så fin den är! Vi har en från Jabadabadoo men den hänger i fönstret. Huu vad kallt det är! Hoppas ni haft en bra start på veckan. kram

Upp