Måndag 100531


Jag inväntar ett paket från kära H&M. Dessa söta kuddar är snart på väg hem till mig! Givetvis i den rosa färgen ; - )



Hallo Hallo!

Hur står de till med er denna måndag?
Med mej är de alldeles strålande.

Vaknade i morse med ett lugn i kroppen och ett leende på mina läppar. Idag är nämligen den dagen då Jens gör sitt första pass uppe i Skene som brandman heltid.
För oss kommer detta att betyda mer ledig tid tillsammans då Jens kommer att jobba dygn under sommaren. Lite semester har vi så smått börjat att planera. Bland annat en tripp till Kära götet & då ska de hinnas med Lotta på Liseberg minsann! ; - )
Har ni börjat att planera er sommarsemester?

Dagen har gått i 110! (Som alla andra dagar.) Har satt mig ner och njutit av en god chailatte för en stund sedan, tyckte jag var värd en sådan då jag storstädat när jag kom hem : - ) Ska strax dra igång med maten som får bli ryggbiff denna måndag. Jadu lyxigt för en måndag ,men va fasen får ju skämma bort sambon lite eller hur?

Önskar dig en go måndagkväll♥
Emma shoppar | |
#1 - - Martina:

Hej vännen!



De kuddarna har jag också spanat in men inte köpt. Kanske blir ett köp..Vem vet. ;)



Vi har det bra, ingen sol tyvärr men vi är klara med taket i sovrummet samt taklisterna. Vi är riktigt nöjda. Hur har ni det?



Vi är ett bra team, det är viktigt när man bor i ett äldre hus med en hel del renovering. Väldigt bra jobbat när ni flyttade in. Men det är klart, man vill ju bli klar så fort som möjligt.



Önskar er en fin kväll.



Kramis

#2 - - Ann-Louise:

Så söööta! Kommer bli perfekta hos dig!! Glömmer bort HM Home känner jag...



Och hur god ser inte din vita chokladpaj ut! Och med jordgubbar måste det ha varit en dröm. Skönt att du och Jens får mycket tid tillsammans nu och visst ska han skämmas bort ibland, nästa gång är det din tur!!



Kramar

#3 - - Carolines hemligheter:

Du är ju för härlig, inte så ofta man stöter på människor som är så otroligt positiva som du är! Jag får lite vibbar av Mia Törnblom när jag läser din blogg :-)



Hoppas ni har en supermåndagskväll och att middagen blev smarrig, massa kramar!

#4 - - Therese:

alltid fint med rosa :) jag har kikat på de kuddarna med men de passar tyvärr inte hos oss, jag måste köpa cerisa mörka. Kul för Jens och dig att ni får mer tid tillsammans. Jo vi har planerat vår semester men inte i detalj, först 8 dagar utomlands, segling, bröllop och långsegling i 3 veckor. kram och sov sött

#5 - - carolina:

vilka härliga pastellfärger!! :D

#6 - - Tess:

Hej vännen!

Så fina kuddfodral, har kikat på dem också. :) Men inte vågat klicka hem fler rosa saker...hihi

Så roligt att Jens fått heltid som brandman! Måste kännas väldigt bra! :)

Tyvärr blir det ingen semester men den tiden kommer väl den också hoppas jag. :)

Tiden rusar iväg...o man har lite dåligt samvete för bloggen. =/ Konstigt att man får den känslan...men men...:)

Ha en fin Tisdag.

KRAMAR

#7 - - Mia ☆:

Supersöta kuddar! Dem har jag missat helt :)



Hoppas hans första arbetsdag gick bra. Spännande det där!



Kram!

#8 - - Therese:

tack :) Längs kusten från Stockholm Gotland och kanske Öland vi ska planera i nästa vecka. Blir nog 3 veckor i sträck efter det att vi varit på bröllop den 10 juli. kram

#9 - - Annas inspiration:

Hej hopp sötnos!



HÄRLIGT att du mår väl, så gott att vara lugn & balanserad i kropp och själ.



Hoppas Jens har haft bra första dagar som brandman, håller tummarna att det kan bli ett fast jobb. Eller vill han hellre jobba som lärare?



Kuddfodralen är jättesöta, kommer passa fint hemma i ert tjusiga hem.



Nu blev jag sugen på chailatté, men det börjra bli dags för kvällsmat...är sugen på våfflor. Hoppas ryggbiffen smakade toppen i går!



Ha en bra kväll sötis

kramar i massor



#10 - - Annas inspiration:

hihi vi måste skrivit samtidigt hos varandra,

kram

#11 - - Martina:

God kväll vännen!



Det är kanon med ett växthus som rear ut sina blommor, det är sista veckan de har öppet nu. Kanske blir ett besök till, vem vet. :)

Vädret hade gärna fått vara bättre, roligare att fixa med blommor och trädgår då. Får hålla tummarna på finare väder.



Jag har besökt Arbetsförmedlingen och sedan har vi målat och fixat i sovrummet. Hur ser morgondagen ut för din del?



Önskar er en fin kväll.



Stora KRAMAR!

#12 - - jessi:

vilka snygga kuddar, måste kolla in HM direkt!



Mysigt att ni får mer tid för varandra, härligt när det är sommar att få umgås med sin kärlek!



KRAM

Upp