GRATTIS ALLA MAMMOR!



Kortet är taget med mobilen & jag lyckades inte vända de ; - ) Ni får helt enkelt stå ut!



God kväll Sötisar!

Hur mår ni idag?
Jag är på G igen efter en tuff förmiddag här hemma ; - ) Mådde som jag förtjänade innan idag! Hoho..
TACK Emelie & Andreas för en toppenkväll igår. O tusen tack för hjälpen med färgning av ögonbrynen!

Eftermiddagen & kvällen har vi tillbringat hemma hos mina kära föräldrar! Mamma fick sej en överraskning då vi kom. Hon blev så glad att hennes ögon fylldes med tårar! Meningen var inte att vi skulle komma då Jens hade brandjour. Men den lyckades han byta ett par timmar!
Jag & Jens ställde till med matlagning och det bjöds på fläskfile´gryta, mums så gott det smakade då jag inte fått i mej så mycket mat innan idag ; - ) Receptet lovar jag att lägga ut på både grytan som lagades ikväll & pajen som jag visade er här på bloggen igår.

Nu väntar sängen med film på datorn. Ikväll kikar vi på Göta kanal 3 och till den mumsas de på hallonglass samt rester från den vita chokladpajen , mumsfillibabba!

Vi ses & hörs imorgon goingar♥
Helgfeeling hemma hos oss | |
#1 - - Martina:

Hej!



Vad härlig helg ni verkar haft. Det är underbart att kunna överraska sin mamma nu på morsdag. :) Min käre pappa köpte lite presenter till min mamma till morsdag, har lite för långt att köra bara för en dag.



Hoppas allt är bra med dig. Önskar er en trevlig kväll.



Kramar

#2 - - Miia - There´s no place like home:

Hihi, ja ibland är man allt bra seg sådär "dagen efter" ;)



Göta Kanal 3 såg vi igår! Ikväll blir det istället "It´s complicated" som vi myser ner oss framför i soffan.



Ha en fortsatt mysig kväll! Kraaaam

#3 - - Carolines hemligheter:

Vilken snygg tjej, synd att du inte kunde vända kortet men man ser ju rätt bra ändå :-)



Ser fram emot recepten, igår lagade jag från Kattas blogg och det är ju suveränt att hitta både beprövade recept och fina bilder hos alla bloggare! Vem behöver kokböcker när man har bloggvänner ;-)



KRAM!!!

#4 - - Martina:

Hej! :)



Tack. Sambon är väldigt stolt över mig att jag fixar och målar. :) Han behövde sova ut, för att orka med jobbet.



Jag ska åka in till Växjö och handla lite mat och sedan kommer serviceteknikerna för att laga vår kyl och frys. Har du något mer planerat än jobb på förmiddagen?



Önskar dig en fin måndag.



KRAM

#5 - - mamma mina:

God eftermiddag gumman...Hoppas att allt är bra med dig denna eftermiddag..Så söt bild på dig :) Hoppas att helgen har varit en mysig helg med nära och kära..men vad jag läser så känns det som en mysig helg..Alltid skoj att överraska sin mamma..

Ha en skön eftermiddag.kram kram

#6 - - Annas inspiration:

FIN du är!!! och kalle med :-)



Vad skoj att mamsen blev så glad, själv jobbade jag i går så jag kunde inte träffa min mamma.



Vad tyckte ni om Göta kanal 3? Vi tyckte inte den var så bra, men roligt att se från kanalen.



Ha en fin start på veckan,

massor med kramar

#7 - - mamma mina:

Skoj att du gillade mina bilder..Man tar inte lika mycket kort på en när man har en liten att fota ständigt..hihihi...Blir då och då..

Det är lördagen den 3/7 som bröllopet är...En vecka efter midsommar...Hoppas att vädret är bra den dagen med..Vad för skoj gör du denna dag? Vet inte om jag har frågat innan o du behöver inte svara om du inte känner för det...Planerar ni skaffa familje eller gifta er inom närmsta tiden? alltid skoj höra av sina favorit bloggar...:) kram kram

#8 - - mamma mina:

Skoj att låta livet utvisa sig vilken ordning det blir för er :)

Vad för gott ska du laga för middag? Här blir det spagetti o köttfärssås..Ska bli så skoj...älskar min hemmagjorda för det är så stark o god..längtar tills middagen...hihihi...Ha nu en skön eftermiddag. kram kram kram

Upp