LEV LIVET!



Fick ett av mina vanliga ryck igår kväll. ; - ) Fram med alla pysselgrejer & sen börjades de på att måla min första tavla. Blev så inspirerad av Ann-Louise & Susanne.




GOD MORGON Påskveckan!

Denna vecka kommer att bjuda på en hel del roliga saker! : - ) Bland annat så jobbar jag fyra dagar & sen har jag en veckas semester ihop med min J. Hur skönt som helst! Vi kände att de gäller att passa på då vi inte riktigt vet hur de bli i sommar med ledighet tillsammans.

Idag blir de jobb till klockan slår ett & sen packar vi bilen för att dra vidare in till Halmstad. Storhandling inför påskhelgen är ett MÅSTE & då passar ett besök på City gross mycket bra.
Jens har önskat mat hos mamma & pappa. Pappas omtalade revben ska de bjudas på. LÄNGTAR!

Nu dags att sticka till jobbet!

Hoppas påskveckan din startat bra & att du mår väl efter helgen!

KRAMAR till er från mig♥
Emma trixar & fixar | |
#1 - - lolla:

jisses sån fin tavla du gjort, har du stämplat?

kram på dig

lolla

#2 - - Annas inspiration:

Hej igen!



Vilken superfin tavla, vad duktig du är :-)



Ha en bra tripp till halmstad!

stor kramis

#3 - - Marina:

Vad fin tavla. Duktig du är! Skönt med lite långledighet. Själv jobbar jag i påsk men lika glad är jag för det ;) Ha en fin dag. Kramar!

#4 - - Susanne:

Tavlan blev jättefin, visst är det roligt :o)

Snart kan vi tre ha utställning ;o)



Kram på dig

#5 - - Sue:

Såååå fint du har gjort! Det är ju så skoj att pyssla!



Skönt med lite ledigt för dig!

Det har ju tyvärr inte jag som relativt nyanställd. Det tar ju lite tid att jobba ihop komp och semester. Får nöja mig med ledigt från tors kl 13.15 till tisdag. Men det går det med! Blev fast anställd nu ialla fall och det känns skönt! Slipper man oroa sig för om man gör ett bra jobb eller inte :-))))))



Ha det så mysigt i Halmstad snäckan!



Puss



#6 - - Josefine, Blåeld:

Vilken vacker tavla! Älskar själv att måla, men hinner aldrig! : (



Kram!

#7 - - cecce:

Wow! Vilken fin tavla!

Så du har också blivit inspirerad till tavelkonst.

Jättefin blev den!



Låter som du kommer att få en mysig påskvecka!

Själv ska vi va hemma i påsk med lite turer till vänner och bekanta!

jag älskar påsken!!



Kram!!

#8 - - Miia - There´s no place like home:

Så fint du pysslat sötis =) Urfin tavla med tänkvärda ord!



Kraam & godnatt

#9 - - Ann-Louise:

Bravo!! Alla kan bara man får en idé som man bygger vidare på! Kul att vara din inspirationskälla ;-)



Vad gott med revbensspjäll, är riktigt hungrig nu så det vattnas i in mun!



Kram

#10 - - Therese:

så fint det blev! Lät gott med påskmiddagen här kommer det inte bli något för M ska fixa med båten hela påskhelgen, så jag ska nog träffa vänner på dagarna och fixa med min garderob. kram

#11 - - Ana:

Du är så duktig tjejen! Här är allt bara bra, full rulle med att riva köket...bilder kommer;)



Kramis

Upp