Färg förgyller tillvaron!



FÄRG förgyller tillvaron! Några ljus i härlig pastell färg fick hänga med hem från Lagerhaus igår. Samt en ny "påskklänning" från Gina tricot, visar er senare i veckan..



TJOLLAHOPP TJOLLAHEJ SNYGGINGAR!

Solen skiner & fåglarna kvittrar så de står härliga till. Kan knappt bli bättre på en ledig dag! : - )

Fix på verandan & plantering står på schemat idag. Dum som jag var handlade jag inga penseer igår i staden, utan kom på ideen imorse. Jens har lovat att åka inom Gro & Spira på middagen. Hoppas att de finns vita penseer!

Jag känner att jag är i mitt esse just nu var de gäller att fixa & trixa här hemma så denna dagen kommer vigas åt hemmet. ; - )

Något som hände i lördags gör att jag är lite ledsen. Tappade min lins & såklart har jag inget extra par hemma. Fick ringt till optikern igår & hon lovade att ta hem en ny lins så fort hon bara kunde. Nu får ni hålla tummarna för att den kommer innan påskhelgen! Jag som avskyr att gå runt i glasögon har nu tyvärr inget val då jag blir ett blindstyre utan. Hoho! ; - ) Håll tummarna för mig!

NJUT denna underbara tisdag & ta väl hand om er!♥



Update..
Nu har jag varit ute & powerwalkat ute  i solskenet! Nu hoppas jag att jag är på G igen. Måste!  
Ut i solen igen, dags att plantera vita penseer i blomlådorna. ; - )
Påsken - Hemma hos oss | |
#1 - - Marina:

Så härlig väder det är nu. Äntligen vår! :) Önskar dig en skön ledig dag med pyssel på hemmaplan. Och så hoppas jag att du får linser snart. Vet själv hur det är, då även jag har linser & gillar inte att ha glasögon. Ha en fin dag. KramKram

#2 - - lolla:

åhh så fint det ser ut med dina små härliga färgklickar....

väggarna hemma hos oss är i stort behov av en målning de går i en hel nmassa skarpa färger...gult=köket blå=vardagsrummet..de andra rummen är väl helt okeya....men så frächt med ljusa vita väggar.

Otur med linsen,jag använder åxå bara linser avskyr att bära glasögon

kramar i vårens sken....

vi har absolut INTE vår hos oss

lolla

#3 - - Anna - Starwoman ☆:

Vilka härliga färgklickar du skapat i ert hem, snyggt! Blir glad av dem :-)



Kul med en ny klänning, ser framemot att få se den!



Håller tummarna för att dn nya lins kommer innan påsk, men kan slå vad om att du är jättesöt i glasögon också!



Ha en fortsatt skön tisdag, kraaam/Anna

#4 - - elinjosefine:

Ni har det superfint hemma! Har ni stort hus?



Får hoppas du får dina linser fort. Hatar också att gå i glasøgon, tror jag borde inhandla nya. Då brukar det vara kul i ett par veckor iaf :)



Ha de kanon! Josefine

#5 - - Carolines hemligheter:

Vad mysigt du gör det hemma så här i påsktider :-) Jag älskar påsken mer och mer för varje år, känns som startskottet för vår- och sommartider!



Hoppas det löser sig med linserna, jag tror dock att du är jättesöt i glasögon :-)



Kramkram!!!

#6 - - Ann-Louise:

Åh har man vant sig vid linser så går ju inget annat för sig! Hoppas det löser sig snabbt!



Vad avis jag blir på både din powerwalk och planteringen....vill också ha, ha. Snart har vi nog snöfritt här med.



Vad skoj att dina tavellustar väckts, sen blir problemet var man ska ha alla...??!!



Kramar

#7 - - Sandra:

Härligt med färg, älskar det! Kram

#8 - - Mamma mina:

#9 - - Mamma mina:

God kväll hjärtat.Så fina saker du har pyntat med..färg förgyllar hemmet jätte mycket.Ska åka o köpa påsk blommor i morgon.Tulpaner o ris är ett måste nu när det är påsk..Är lite sent ute detta år..men i morgon..hihi..Det blir en del planering nu inför bröllopet..KOmmer inte lägga ut bilder på oss från den dagen för det känns inte rätt..Men om du har en msn så kan vi prata där mellan så kan jag dela med mig bider där mellan om du känner för det längre fram.Ha en skön kväll.kram kram

#10 - - Lisa A:

Hej! Men du var fin i

glasögon när jag träffade

dig inne på "Gina".



Jag håller alla tummar jag kan

för dig!



Kram!

#11 - - Ann-Louise:

Halloj!

Jag klickade av misstag på din länk till mig i marginalen när jag skulle till Jessi och såg att du skrivit fel...man hamnade ingenstans ha, ha. Spelar ingen roll men nu vet du!



Har glömt svara på din fråga: åker till mamma på måndag!!



Kramar

#12 - - elinjosefine:

Tack! Vi har lite småsaker kvar att gøra med køket men vi är mycket nøjda :)

Det är inte lätt att hitta ett hus man vill ha, till BRA pris (är väll oftast priset som är problem) Vi bor några mil utanfør Oslo så du kan ju tänka dig vilka priser husen ligger på här.

Men ni verkar ju bo jättfint så ni har väll ingen stress :)

Kram

#13 - - Annas inspiration:

Hej min vackra vän!



Vilka härliga färgklickar du bjussar på, du är så duktig på att fixa & dona.



Trist med linsen, men jag är helt bergis på att du är lika snygg i glasögon :-)



Har Jens kommit hem med penseérna? Jag köpte vita/lila, lite violstuk...;-)



ha en bra kväll med dina pojkar!



stor kram

#14 - - Tess:

Hej vännen

Så härligt det låter! Med blommor och powerwalk...o vilken energi du har! =) Blir glad att du är så pigg och glad vännen. =)

Idag har solen strålat och jag har varit hos en kompis som är höggravid, hon ska ha i veckan. =) Så hon var inte så pigg o gla...men vi satte oss i solen en stund och blarrade...skönt. =)

Hihi ja det är här med design....tycker om o pyssla med det.När man inte har ngt annat och göra så är det bra tidsfördriv. =)



Hoppas du har en myyys kväll.

Kram kram

#15 - - Lina Edvardsson:

Tack Emma :) Gissade på att det var den pläden, nu ska man bara se till att komma till Ikea också, kan ju dröja. Kram!

#16 - - Therese:

ja du har verkligen pysslat och fixat fint! Jag gillar verkligen det gröna! Hoppas kvällen varit fortsatt bra. kram

#17 - - Josefine, Blåeld:

Jag har också planterat penséer idag, det fanns tyvärr inga helvita så det blev lila/vitt plus gula!



Kram!

#18 - - jessi:

Vad fint med påskfärger hemma, jag ska leta efter all påskpynt efter jobbet idag.

Tack för alla goa kommentarer från dig när jag var sjuk. Gulliga du! Hoppas linserna kommer snart, du är säkert hur fin som helst i glasöogn med!

KRAMIS

#19 - - uh-huh-me.com ~ Nettan:

Längesen man hörde av nåt från dig, tänkte att jag kikar in när jag ändå såg att du kommenterat på andra bloggar ;-)



Visst är det fantastiskt kul att påta runt i trädgården nu i vår! Mysigt!



Hoppas du får en härlig påskhelg!

#20 - - Fru Evelina:

Ja färgklickar är glädjespridare, speciellt nu på våren efter långa mörka vintern!



Påskkramar!

Upp