Välkommen till vår altan!





Välkommen till vår altan! : - )
Jens har idag fixat upp gardinstänger & vi har lyckats att få upp gardinerna precis så som jag ville. Gardinerna kommer att vara perfekt att dra för om kvällarna då vi vill
ha myspys : - )
Som ni ser har även lite lime/grönt fått bli accentfärg på vår altan. Behövdes en färgklick bland allt svart & vitt! Nu ser vi fram emot semestern som numera bara är en vecka bort och mot varma sommarkvällar då vi kan mysa & njuta av livet här ute..



Hej igen! : - )

Kunde inte hålla mig från att lägga upp bilder på vår altan! Romantik & mys är dom perfekta ledorden för vår altan ; - ) Gillar den gamla stilen samtidigt som jag vill blanda in lite nytt & fräscht & modernt. Tror bestämt att vårt framtida hus kommer att inredas i precis denna stil..

Sitter just nu ute & myser med en varm och go filt! Idag blåser de här i lilla Hylte och solen visar sig då och då. En sen lunch har jag intagit varmrökt lax med en touch av honung & potatissallad,
Ikväll väntas de bli ännu mer god mat enligt Jens & jag tvivlar då inte en sekund.

Känner mig mycket bättre & min energi är tillbaks. Perfekt då de vankas bröllop
imorgon ; - ) Behövde nog bara en "day off".

Måste berätta om vad som hände innan idag. Som ni ser på dem sista korten ovan så hände en liten olycka innan. Jens råkade av misstag (förstår inte hur detta kunde hända! Hihi) köra över Kalles mjukisfotboll! Kalle förstod nog inte riktigt vad som hände för han blev såå glad då de var fullt med vadd överallt på gräsmattan. ; - ) Kalle lekte sen glatt med den tomma fotbollen. Hihi! Dessa UNDERBARA djur♥

Önskar er den BÄSTA fredagkvällen♥

P.s. TUSEN tack till alla er goingar som kikar in här & lämnar en kommentar!



Lägenheten,hemma Hos Oss - Altan | |
#1 - - mamma mindy:

Så himla mysigt ni har det..Vill med ha en trädgård att pynta i..Håller med att nytt och gammal stil är så snyggt tillsammans...Jag ville ha pioner i min brudbukett men de var inte helt säker att de fans inne så och man vill gärna veta om de är eller inte så jag körde på säkra kort...:) De rosorna jag ska ha är jätte stora sen ska det vara gröt och rund ska den allt vara..klart jag kommer dela med mig bilder,,längtar jätte mycket efter att se på den och plåta den..hihihi....Ska hämta hem den 1000 samma dag...vill inte lägga upp bilder på den då,lär nog inte ha tid till det heller men ja lovar att dela med mig..Hoppas att du får en skön kväll med din kära.I kväll ska vi sitta på balkongen och njuta av ett glas rött :) Ha en härlig helg..ska bli skoj med börllop i morgon :) kram kram kram

#2 - - Martina:

Hej sötnos!



Jag tycker samma som dig, IKEA är såå roligt, och kan gå där i flera timmar. Men Henke vill helst springa igenom om han är med, han och affärer går inte speciellt bra ihop. ;)



Underbart vacker och mysig altan ni har! Precis sådan stil jag också tycker om. Jag längtar tills vi ska spika klart vår altan, under sommaren är det tänkt.



Låter som härliga planer och bröllop är aldrig fel.:)



Ha det underbart bloggisvän!



KRAM!!

#3 - - Anna - Gravid ♥:

Gud vilken fin och mysig altan! gillar din inredningsstil!



Trevlig helg!

#4 - - Therese:

superfint verkligen!!! sen båten :) jag funderar på att köpa en på Hemtex då de är billiga vart köpte du din? kram och ha en toppenkväll

#5 - - mamma mindy:

Hoppas att söta du har en skön och mysig kväll med din kära man och din söta hund :) kram kram kram

#6 - - Miia - There´s no place like home:

Åh, vilken supermysig altan ni har! Jag har sommarpiffat vår balkong idag, så nu är den också redo för sommaren.



Nu får vi hålla tummarna för bra väder också!



Vad bra att du redan känner dig bättre. Ibland räcker det med en dag hemma utan några andra måsten! Kraam /Miia

#7 - - sentow:

Hade så gärna sett bröllopet med dig imorgon. Men det blir ihop med massa män i uniform. Jag älskar dig.

#8 - - Annas inspiration:

Supermysigt på altanen, där skulle jag gärna sitt & mysa!



Puss o kram

Upp