SEMESTER!





Underbara semesterdagar i älskade Götet. En stad som passar mig helt perfekt! Hoho, Jens lyckades knäppa ett kort på mig där de ser ut som jag verkligen poosar framför kameran (INTE), de bjuder jag på! ; - )


Heejsan Sötisar!

Hoppas ni mår väl i värmen? Idag lovas de riktigt varma temperaturer & solsken hela dagen LOVELY!
Precis som de ska vara på SEMESTERN! ; - )

Precis vräkt i mig en mumsigt god hotellfrukost. De bästa med att bo på hotell är ju frukosten inte sant? ; - )

Bjuder på ett bildregn från gårdagen. En underbar kväll på Liseberg fick vi tillsammans med Lotta. Mycket folk & stämningen var på TOPP!
Shopping & god mat bjöds de också på. O snart är de dags för ännu mer shopping, me like : - )

Dags att väcka min prins som slumrat jämte mig, dags för en tur på staden!

Må väl & unna dig de där lilla extra♥

Resor & weekends | |
#1 - - Uh-huh-me.com - Nettan:

Så härligt ni har det här i underbara Göteborg :)

#2 - - jessi:

härligt att ni haft det så bra! Ja Göteborg är en fin stad, jag är sällan där men borde kanske ta mig en tur!



Jag kan tänka mig att det är skoj på lotta liseberg, stäming o atmosfär!



KRAM

#3 - - Susanne:

Sååå mysigt ni har det :o)

Måste nog också försöka ta oss till Göteborg någon gång i sommar, dina bilder lockar verkligen.



Ha en fortsatt skön semester

Kramisar

#4 - - Bella:

Sååå härliga foton du visar, ser ut som ni har det helt underbart i Götet!!



Hoppas ni njuter för fullt i det härliga sommarvädret på er semester, det är du väl värd!!



Många kramar Bella

#5 - - mamma mindy:

Godmorgon min fin blogg vän..

Så mysig bilder du delar med dig..Ja vi har helt underbart sommar väder..Så ska det vara när det är semester..Nu är det mindre bra väder i dag men värmen är kvar..men jag ska ändå fixa o dona här hemma så det kan bli skönt för min rygg som är så bränd..hihii...

Skoj med shopping..blev en del för mig med i går..Sås vårt att låta bli fast man inte behöver..hihi.Ha en skön dag..Kan meddela dig att jag börjar bli nervös nu...Kram kram kram

#6 - - Annas inspiration:

Hej finaste Emma!



Åhh så HÄÄÄRLIGT ni har det, glad för er skull att ni har sköna lata dagar att njuta av :-)



Har missat både Lotta & skansen denna veckan!



vad har du shoppat för skoj i dag?



Ha det så bra & mys med din prins

Puss & kram

#7 - - Vicki:

Härligt med semester!! Är du ledig många veckor?



Göteborg är en underbar stad och det är inget fel på Lisseberg heller.



Vicki

#8 - - Anna - Gravid ♥:

Å va ni ser ut att ha det mysigt!!

Nu längtar jag om möjligt ännu mer tills våran semester tar vid!



kramen

#9 - - Anna:

Vilken mysig semester ni har. Jag var i Götet för första gången förra sommaren och blev förälskad i stan. Vill gärna åka tillbaka snart.

Upp