Premiär!



Härom kvällen dukades de upp med gottigheter på altanen! Mumsiga kräftor åt vi så de stod härliga till! ; - )
Lovade er att visa er mina små projekt som jag gjorde i betong. På bilden ser ni två små ljusstakar som är gjutna i två ölburkar i olika höjder. Tyvärr gick inte dom färgade värmeljusen i hålet ; - ) Hoho! Men de funkar ju ändå!



God kväll hjärtan!

Hur mår ni & hur har ni de i höstrusket? Vädret är minsann hur konstigt som helst. Inget att lita på inte! Hörde på nyheterna om översvämning uppåt i landet. Hoppas att det inte drabbat dig? : - (

Vi har haft turen att vara lediga tillsammans mycket denna veckan. Dagarna har bestått av Gekås besök. (mycket glad att vi inte åkte dit idag, 27 000 besökare!!!) besök hos min mamma & pappa, resturangbesök på mysiga Yoss i Halmstad och en del mys också såklart! Även lite jobb ju! : - )

Imorgon styr vi kosan in till Halmstad igen för att umgås med mina föräldrar. Jag & Kalle blir där hela helgen medans Jens jobbar dygn.
Pappa har lovat mig att baka hans smarriga våfflor & till de ska vi testa en ny sylt som jag shoppade inne på en söt liten butik i Halmstad vid namn Lilla kvarn. Halländska specialiteer fanns där i massor, & även en Hallonsaft inhandlades,smakar ljuvligt både sylten (som har smak av kanel & äpple,smakar äppelkaka!) och saften! Blir snart ett besök där igen om jag känner mig själv. : - )

Tror att jag ska koppla upp Svt play nu & kolla in de senaste avsnittet av Morden i Midsommer. Gillar de mycket!

Vi hörs efter helgen igen♥

Många Kramar till er






Lägenheten,hemma Hos Oss - Altan | |
#1 - - Bella:

Jisses, vilket höstrusk det är ute, här har det regnat hela dagen, dock har det lugnat sig lite nu på eftermiddagen, men istället så blåser det kuling så jag är glad att vi ligger inne i hamn med båten och kan sitta inne och mysa med tända ljus. Vart tog sommaren vägen?



Så gott med kräftor :) Snart dags för premiär för oss också hoppas jag!



Hoppas du haft en trevlig dag i Halmstad och så får du ha det så gott min vän!



Kramar Bella

#2 - - Anna:

Gott med kräftor!

Tycker ljusstakarna blev riktigt snygga.

Kram

#3 - - jessi:

Gott med kräftor, mums! Ja vilken tur ni gick till gekås rätt dag, inte skoj att tampas med så många besökare!



Ha det mysigt i halmstad!



KRAMISAR

#4 - - lolla:

morsning

jasså ni har fetsat på kräftor.....tyvärr äter jag inga sakldjur alls inte fisk heller....

men det går bra ändå :)

fina ljusstakar du gjutit,visst är det kul att hålla på med betong i mindre skala?

nu ska jag ta min morgon kopp med te och kolla i tidningen...underbart med semester...

kram lolla

#5 - - Ann-Louise:

Hej fina Emma!



Hoppas sommaren är snäll med dig och att du har det bra! Fina ljusstakar du gjort, du är så pysslig av dig. Ja Jens med, vilket underbart kärleksbrev han knåpat ihop!!



Må så gott i Halmstad!



Kram

#6 - - mamma mindy:

God kväll min söta blogg vän.



Hoppas att allt är bra med dig denna söndag kväll som det är här..Trillade dok över en leksak för snart 2 veckor sedan har problem med mina handleder så jag fick åka på rönlen så det var skönt att inget var brutet...Börjar kännas bättre..

Allt är bara bra med mig och William..Han har två tänder nu och allt går så snabbt nu...Ha en skön sommar kväll söta.krma kram

#7 - - Sommarmorgon i SR Halland:

Vem är din grillkung? Anmäl honom eller henne på [email protected]

#8 - - Annas inspiration:

Hej hopp fiiiina goa Emma!



Hoppas allt är bra, jag är så seg emellanåt att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Gråter och är helt hormonstinn av denna trötthet som drabbat mig nu mot slutet..Borde inte gnälla som haft en supergraviditet men men...



Vilka fina ljusstakar du gjort, du är en riktigt duktig pysselmaja :-)



Kräftor har jag gått och tänkt på de sista dagarna, så mysigt och fint ni gjort det när ni hade kräftpremiär.



Vi har haft rätt fint väder hela dagen, och nu är det jättesoligt. Har tyvärr inte varit ute i dag, kanske går ut lite på altanen sedan.



Ha en riktigt mysig kväll med dina hjärtan.

KRAMISAR I MASSOR!

#9 - - Martina:

Hej!



Hoppas helgen i Halmstad har varit bra, det tror jag alldeles säkert att den varit. :)



Vår kräftpremiär kommer ske nästa helg när vi besöker mina föräldrar i Båstad, ska bli mumsigt.



Förresten, jättefina ljusstakar du gjort, så duktig och pysslig.



Stor Kram

#10 - - Annas inspiration:

Hej vännen!



Hoppas allt är bra med dig!

Läste ditt mail & vännen svar kommer snart.



Kramisar

#11 - - Annas inspiration:

hej gumsan!



Nu har jag fått i väg mitt mail.

KRAM

#12 - - cecce:

Hej!

Vilken fin dukning du gjort. Fint med det grå och gula och dina betongljusstakar är snygga!!



Hoppas du har det bra i sommaren..trots att vädret tydligen går lite upp och ned.

Här har det faktiskt varit mest solsken:-)



Kramar!!

Upp