Fredagsfeelingen är tillbaka!



Helgfeelingen är tillbaka! Haft en skön & härlig fredagskänsla i kroppen idag! När man hade semester var ju alla dagar helg & inte hade jag någon koll på dagarna då inte ; - )
Blommor till helgen fick bli en bunt vita liljor som jag fann så bra inne på City gross innan i veckan..



Tjena Snyggingar! : - )

Hoppas ni har de lika bra som jag denna fredag! Jens har lovat att husera i köket & jag ska få sitta ute på altanen med något gott i glaset och njuta. ; - ) Min kock Jens ska göra hemmagjorda hamburgare & pommes till kvällsmat. MUMSFILLIBABBA!

Första dagen på många veckor som jag gått upp tidigt idag och skulle till jobbet. Gick som väl bra & jag vaknade som jag skulle. Hade t om lite extra tid i morse & valde då att cykla ner en stund innan. Gillar att vara ute i god tid och installera mig på jobbet.
Fredagsfika fixades idag på jobbet, frallor & räksallad. Gillar att göra något lite extra så de känns som helg! ; - )

Tror minsann att jag ska hjälpa Jens lite i köket, eller i af med att duka. Hihi! De får bli att inviga dom nya tallrikarna från Matteus som inhandlades i lördags i Halmstad. Grått föll vi för denna gång i deras härliga färgskala!

Önskar er en jättemysig helg & lova att ta hand om varann♥
Helgfeeling hemma hos oss | |
#1 - - Susanne:

Det blev en tuff dag med bara vikarier :o(

Men alla fick sin mat och inga klagomål än så länge ;o)

Ha en mysig helg vännen.



Kramisar

#2 - - Evelina:

Åh matteustallrikarna är ju så fina! Vackra liljor också, perfekt att piffa upp hemma till helgen :-)



Kram!

#3 - - Martinaq:

Hej sötis!



Det är så fint med liljor, gör så mycket med levande fina blommor inne. :)



Målningen går bra, vi har eb vägg kvar att målka vit med toppfärgen och sedan har vi insidan på altanen kvar som vi inte börjat med än. Sedan har vi toppfärgen på knutar och foder kvar, men vi börjar se slutet i alla fall. Dock regnar det idag så ska måla lite brädor på altanen istället, hoppas att det klarnar upp så vi kan måla sista väggen. :)



Roligt med lite nytt till hemmet och nytt golv låter ju toppen, hoppas hyresvärden går med på det, man vill ju ha det fint. :)



Några roliga planer för helgen?



Önskar dig en fin helg.



Stor Kraam

#4 - - jessi:

Fredagsfeelingen uteblir på semestern men är välkommet sen när jag jobbar igen, 1 v kvar.. men känns ok!



Såg semesterbilderna, härliga glada foton!



KRAM

#5 - - jessi:

Fredagsfeelingen uteblir på semestern men är välkommet sen när jag jobbar igen, 1 v kvar.. men känns ok!



Såg semesterbilderna, härliga glada foton!



KRAM

#6 - - Annas inspiration:

Liljor är fina blommor, har varit dåligt med färska blommor här hemma i sommar.



Kramar till dig snygging!

#7 - - Emily:

Perfekt att helgpiffa med lite blommor :)

Upp