En touch av romantik!



Lite fix & trix i sovrummet har den sena eftermiddagen bjudit på! Fann nya gardiner i lantlig stil på Gekås. Självfallet i rosa med söta blommor på ; -  )
En ny ergonomisk kudde inhandles också till mig själv, har samma funktion som en tempurmadrass skulle jag tro. Längtar tills jag får testa den ikväll! : - )




GOD KVÄLL i stugorna!

Vad gör ni denna afton?
Vi har precis landat i soffan efter en shoppingdag & löptur efter de. Fasen måste bli bättre på att röra mig, är ju så himmelskt skönt varje gång man kommer in efter löpturen! Skärpning Emma!

Medans jag fixat i sovrummet ordnade Jens mat inför kvällen. Jag har fått hårda order om att inte vistas i köket. Lyckades kika in innan (nyfiken som jag är!) & såg då en flaska rött ; - )

Nu ska jag ta en långdusch & sen pussa på mina små hjärtan som ligger här jämte mej i soffan och sussar så sött♥

Må väl kära bloggisvän♥
Lägenheten,hemma Hos Oss - Sovrum | |
#1 - - cecce:

Hej:-)

Vad fint du handlat! Gillar romantik:-)



Jo..denna afton har jag nyss avnjutit en tacosmiddag med en av mina söner och dennes kusin. Vi har bla varit och badat i dag. Killarna vill se Farsan på video i kväll så jag hoppas hinna göra dem sällskap!



Njut av middagen!



Kramar

#2 - - Annas inspiration:

Du är guld värd gumsan :-)

skoj med gekås, det är kul i alla väder haha ;-) När vi var där dagen innan midsommar var det hett!!!



Supersöta gardiner!

Låter skönt att bli förvisad från köket :-)



ha en myspysig kväll

kramkram

#3 - - Anna:

Fina grejer du har handlat!



Det var riktigt kul och intressant att åka sightseeingbåt och få höra om Stockholms historia, det är ju inte så ofta man turistar i sin egen stad.



Allt är bra med mig. Längtar till semestern. Kram

#4 - - Anna - Gravid ♥:

Tack! :-)



Vi går på semester v.29! Vi har väl planer på att åka över till Öland samt besöka Götet och Gekås! :-) Alltid kul!



Fina fynd du gjort där!



Härligt att bli portad från köket sådär! :-)



kramen



#5 - - Susanne:

Du är en romantisk tjej har jag förstått ;o)

Duktig du är som är ute och springer.

Jag försöker också få med mig mannen till Ullared, han är lite svårflörtad ;o)



Kram söta

#6 - - Martina:

Hej!



Här är allt bra, laddar för bussresan som ska vara i två och en halv timme, inget att se fram emot men sedan är jag framme. Hur är det med dig?



Jättefina saker du hitta på Gekås. Dit ska jag, mamma och pappa på fredag. :) Innan Henke kommer ner, han vill inte följa med. ;)



Önskar er en fin dag på semestern.



Kramar!

Upp