Oväntade presenter!


Jens kom igår hem med presenter! Blev så förvånad,glad & så lycklig då jag öppnade paketet! En tvålpump & tandborsthållare från Cult. JIPPIE!! Även nya plattor till ljusstaken fick jag. På den ena står de " Det är mycket trevligare att vara två". ; - )
TACK min underbara Jens
! Vad skulle jag göra utan dig?!





Hejsan hoppsan Snyggingar!

Här hemma pågår After work. Jens & hans jobbarkompisar är här. Trevligt! : - )
Jag smiter dock undan en liten stund för att avlägga en fredagsrapport..

Fredagshandligen är avklarad & jobbet avklarat för denna veckan. Känns mycket bra vill jag lova!
Kvällen kommer att bjuda på mycket god mat & trevligt sällskap. Menyn består av Emmas räktoast till förrätt & Jens ryggbiff med egen komponerad rödvinsås.
Vad gör ni ikväll?

Dags att återgå till gästerna.

Önskar er en SUPERMYSIG fredag vänner!♥

KRAMAR

Helgfeeling hemma hos oss | |
#1 - - Li:

Åh vad gulligt av honom och det var riktigt fina presenter också, ni verkar vara ett riktigt superpar som hänger ihop i vått och torrt:)! Var kan man köpa den fina ljusstaken med olika söta plattor?



Kram



#2 - - Annas inspiration:

Hej hjärtat!



Vilka toppenpresenter, bra karl du har fått tag på ;-)



Vi ska promenera lite i huvudstaden och äta en bit mat, mer än så blir det inte i kväll.



KRAM gumman

#3 - - Susanne:

Vilka fina presenter!

Hoppas du får en mysig kväll med god mat :o)



Kramen

#4 - - Marie:

Jättefina presenter!!!

#5 - - Martina, hobbyfotograf och mamma:

hej vännen!

förstår att du vart glad jag älskar den designen:D



Låter som en bra myskväll hos er:)



SV: allt är bara bra här tack sj?

kram

#6 - - Tess:

Hej vännen

Så fina saker du fått! =) Vilken karl! =)

En sådan ljusstake ska jag också ha när de kommit in här i stan...de va slut i vitt häromdagen..så jag väntar. Sucktat efter den ett tag...ska har rosa plattor i den. =)

Hoppas du får en mys kväll.

KRAM

#7 - - Therese:

men så kul, vilket sammanträffande har suttit och förberett ett inlägg om vad jag vill köpa men har lite beslutsångest. Har suttit och letat på nätet i någon timme idag. kram och hoppas ni får en mysig kväll!

#8 - - cecce:

Åh, vad fina presenter!

Vad snäll han är din Jens!!



Hoppas du har en trevlig kväll bland alla grabbarna! Lite avis fårman väl va?



Kram

#9 - - a:

trevligt ;D

#10 - - Cicci:

Vad sött av Jens att komma hem med presenter till dig! Riktigt fina presenter dessutom. Älskar själv Cult och har själv badrumssetet och ljusstaken. Hoppas att du får en trevlig dag. Själv ska jag gå en stund på stan och kolla på 2 inflyttningspresenter och kolla in om nån butik har fått in vårens färger på Iittala produkterna.



Kramar

#11 - - Ann-Louise:

God morgon vännen!



Först vill jag säga att jag blev glad för att du kände att det gick bra att jobba!! Härligt!! Måste kännas skönt.



Sen vill jag önska dig en fin helg med dina killar. Kul få presenter som överraskning ibland!



Kramar

#12 - - Josefine, Blåeld:

Vad kul att få en oväntaf present, det är extra uppskattat!



Kramar!

#13 - - jessi:

Så gulligt av honom och passande text!

Lät trevligt med afterwork, det blev det för mig med men en kompis. Egentligen härligt sätt att börja helgen på!



Många kram

#14 - - Ana:

Vilken snäll Jens du har, försökte ge min man en pik och menade på...ja titta, så ska du göra;)



Kramis söta Emma!!!

#15 - - Marina:

Så sött av honom. Och det var superfina grejer. Hoppas du har en fin lördagskväll. KRAM

#16 - - ♥ Anna Söderberg:

Mäh, vilken kille du har!! High five på den!!



Jag har fortfarande inte fått mina brunsprayer jag beställde (beställde en till en kompis också) :(. Hoppas de kommer snart för ajg är bleeeeeeeeeeeek!!!



Kramis

#17 - - Tess:

Hej vännen..

Hoppas allt är bra med dig och att du njuter helgen...=)

KRAMAR

Upp