Ännu mer inspiration!



AlltiHemmet & HEM Ljuva HEM ligger nu & väntar på att bläddras i..  Kikade snabbt & det såg mycket LOVANDE ut ; - )
Har du någon favvis tidning?




Hejsan svejsan!

Vilket underbart väder vi har idag. Lite annat från igår då de var snöstorm! Solen skiner idag & den ger verkligen ENERGI! Me Like! : - )

Idag har jag mjukstartat jobbet med en tur på tre h. O vet ni vad?! De känns bra,de gör de verkligen! O de gör mig något oerhört glad så när jag kom hem så hade jag sån energi & jag fick städat hela huset + att jag,Emelie & Kalle har varit ute på en långprommis i de sköna vädret. TACK gumman för att du ville hänga med! Alltid lika trevligt. : - )

Nu är både jag & Kalle lite halvtrötta så nu får de bli soffan en stund. MYSA lite ; - ) Sen blir de att laga Chili con carne! MUMS!

Hoppas ni har en SKÖN torsdag!


PUSS & KRAM♥









| |
#1 - - Mamma mina:

God eftermiddag söta..

Det blev en skönt promenad i sol skenet.Som du skriver så får man en extra kick av solen..Man blir så glad och det kan behövas i vinter kylan.Skönt att det blev en skön runda för dig med..Så mysigt med tidningar..Här köpte jag hem lag lätt och det ska bli mysigt att titta i den i kväll när man har mera tid på sig..Ha nu en skön avslutning på denna torsdag söta.kram kram

#2 - - Hannah:

Sköt om dej vännen och ta det lugnt: man behöver inte vara överallt och göra allt...

Kram

#3 - - Marina:

Ja visst är det härligt när solen skiner. Skönt med en kortare arbetsdag. Favorit tidning? Mina favoriter är just dom du skriver om här ovan samt Hus&Hem. Älskar inredningstidningar! :) Ha en bra kväll. KRAM

#4 - - Petra:

Härligt med en massa energi :)

Ha en trevlig torsdagskväll!

KRAM

#5 - - Tess:

Hej!

Hihi du vet nog vilken tidning jag brukar läsa...Plaza Interiör blir det här. Men om jag har råd brukar jag handla hem de som du har hemma...=)

Skönt o börjat lite smått med jobb...=) Hoppas ni myser i soffan o ha det gott. =) Chili...det va länge sen jag åt...=) Min mage tåler inte riktigt det...hihi

Ha en mys Torsdag.

KRAM

#6 - - Anna:

Hej vännen,



Härligt att höra att det funkade bra att jobba idag- ta det lugnt nu bara!



Mina favoritidningar just nu är nog Hus&hem och AlltiHemmet. Fick också AlltiHemmet idag och ska sätta mig med den medan Martin lägger Filip.



Vi har också haft sol här idag men HAAAAALT som attan. Jag har ramlat och slagit mig rejält :( (fast det var iofs inne ;) haha)



Härligt med alla energi du fått (gör inte av med allt på en gång nu...)



Svarar på ditt mail imorgon. Jag ska lära dig aaaallt jag kan om GI;)



Mys kvällen!



Största kramen

#7 - - Cicci:

Hejsan! En av mina favorittidningar är Plaza Interiör. Känns som det alltid finns en massa saker som man skulle vilja ha.



Idag var det verkligen en perfekt dag att ta en prommis på. Superhärligt klart väder. Själv har jag istället spenderat dagen instängd på jobbet.



Kramar

#8 - - jonna:

Hej vännen!



Hur är det? Låter som du haft en bra och härlig dag! :-) Det gör mig glad :-)



Nu är det dags för robinson :-) Ha en mysig kväll



Kramar till dig!

#9 - - Cicci:

Hejsan! En av mina favorittidningar är Plaza Interiör. Känns som det alltid finns en massa saker som man skulle vilja ha.



Idag var det verkligen en perfekt dag att ta en prommis på. Superhärligt klart väder. Själv har jag istället spenderat dagen instängd på jobbet.



Kramar

#10 - - Josefine, Blåeld:

Låter lagom med tretimmarspass!



Ha en skön kväll - kram!

#11 - - cecce:

Hej!

vad kul för dej att jobbet funkade bra och att du fick sådan energi.

Önskar jag fått lite av dej:-) Behöver också städa och antar att morgondagen får vikas åt denna syssla!!



Ha en skön kväll!

Kram

#12 - - Martina, hobbyfotograf och mamma:

Hej gumman!

Va skönt att de gick bra att jobba och att du fick sån energi:)



allt bra annasr=



kram

#13 - - Carolines hemligheter:

Skrev precis en kommentar till dig och så trycker Irma på delete precis innan jag skall posta den... SUCK! Jag får skriva en ny lite senare istället :-)

Kramar!!!

Upp