En hemlighet!


Fredagsfeeling råder här hemma! Denna underbara dag kom till slut. ; - ) Pimpat vårt lilla hus med tulpaner i olika rosa nyanser. Ger en extra varm & ombonad känsla då man har levande blommor!



Hejsan svejsan ute i stugorna!

Här hemma förbereder vi min kusin & hans sambos ankomst. Donar i köket med en massa! Vi ska ikväll skämma bort Henrik & Marie med god mat! ; - )

menyn ikväll:

♥ Bruschetta toppad med en blanding av tomat,röd lök,färsk basilika, riven vitlök & mozarella ost. Även lite aioli..
♥Plankstek Nielsen.
♥Vit chokladkladdkaka med varma hallon.

Hoppas att detta ska smaka & skaka om smaklökarna lite , - )

Vi har verkligen längtat efter denna dagen! Eftersom allt skulle vara en överraskning till Marie då hon fyllt år så har vi varit hemlighetsfulla!
Lilla Hugo kommer också med. Så bebismys kommer de att bjudas på ikväll! : - )

Hoppas ni har den BÄSTA fredagen mina vänner!♥

Största KRAMEN till er
Helgfeeling hemma hos oss | |
#1 - - Ann-Louise:

Värsta lyxmaten!! Kul med överraskningar, hon måste bli superglad.



Firar mitt sportlov själv ikväll med en öl eller två!!



Kramar

#2 - - Tina:

Hejsan Emma!

Tack för din fina kommentar hos mig! :)

Va glad jag blir..!



Nu får du mig att längta ännu mer efter sommaren...aioli...mmmm!! :P



Jag tror att era gäster kommer att bli sååå nöjda med den bjudningen. :)



Trevlig helg!

Tina

#3 - - Martina, hobbyfotograf och mamma:

Hej gumman!



låter som en mysig da, kul med överaksning så och maten lätt ju jätte kul.



SV jo jag bor i Uppsala eller vi;P



Händer annars i helgen?

kram

#4 - - Miia - There´s no place like home:

Ohlala, vilken meny ni komponerat ihop denna fredagkväll! Allting låter verkligen supergott.



Vi ska ha middagsbjudning här hemma imorgon & då vankas det också trerätters. Gott, gott!



Hoppas ni har det mysigt & trevligt ikväll, kraam kraam

#5 - - cecce:

Ack så gott!

Antar att era gäster blev helnöjda och att ni hade en trevlig kväll!!



Önskar dej en skööön lördag!

Kram

#6 - - Carolines hemligheter:

Godmorgon gumman! Åh, vilken härlig överraskning :-) Är övertygad om att ni hade en kanonkväll och menyn låter ju helt suverän! Det verkar vara ett riktigt privilegium att ha vänner som ni :-)



KRAM!!!

#7 - - Marina:

Mmm så gott det ser ut. Överraskningar är kul! :) Ha en bra lördag tjejen. Kramar!

#8 - - Annas inspiration:

Åh vilken meny!

Kvällen måste bara ha blivit jättelyckad & vilken härlig överraskning. Så snälla ni är :-)



Bor de i närheten eller har de sovit över?

Kramar & ha en SKÖN och mysig lördag

#9 - - Ann-Louise:

Hoppas gårdagen blev lyckad!!

Sv: Idag blir det tjejkväll för min del med mina NY resevänner + två damer till! Vi slurpar champagne, äter och skrattar. Nu går vi inte ut på krogen som vi brukar då en väntar barn, men kul umgås hemma!!

Söndagen blir nog lugn och planera min Parisresa! Leta rätt väska...



Ha en fin lördag

Kramis

#10 - - Sue:

Wow vad det där ser gott ut! Och det var det med all säkerhet med!



Ville bara titta in och säga Hej och att jag lever!

Ska återuppta bloggandet från och med idag! Saknat er alla!



Ha en toppen lördag snäckan!



Puss på dig!

#11 - - Annas inspiration:

Har skickat ett mail sötnos!

#12 - - Jonna:

Hej fina Emma!



Ja det var inte alls kul att köra den andra efter avkörningen :-( Jätteobehagligt. Det kändes som att det slirade och sladdade hela tiden :-(



Min nya bil hämtar jag på måndag. Nu har jag en likadan lånebil :-) Den är jättefin och är lite större med :-)



Hoppas ni hade en trevlig och mysig kväll igår med kusinen :-)



Ha en fin kväll och hoppas allt går bra på jobbet i helgen!



Love You!!



Kramar i massor!

#13 - - Annas inspiration:

Hej igen vännen



jag ska göra den vita chokladkakan för första gången i morgon, är det ett recpt från recept.nu du gör? Tacksam om du har några tips hur den ska bli extra god :-)



Största kramen & mysig kväll

#14 - - jessi:

Vad mysigt med överraskning! Man blir ju så glad när andra har ansträngt sig, det visar på omtanke!



Hoppas du/ni får en mysig söndag!



kram

#15 - - Ann-Louise:

Mmmmm visst är det gott med vit kladdkaka!! Gjorde min första igår och den smakade guddomligt!



Hoppas din söndag är bra?!



Kramar

#16 - - Therese:

Varför känner jag inte dig och sitter vid ditt bord ;)? Vilken mumsig meny!! Hittade hit och tackar så mycket för titten! Definitivt på återseende!!



Mvh Therese

Upp