Underbara Julen 2010!



VÄRLDENS BÄSTA Pappa & Morfar visar upp sig här på bloggis ; - ) Äntligen lyckades jag knäppa ett kort på honom!
När gästerna dök upp blev Kalle så exalterad & glad att han ställde sig upp med tassarna på bordet & kikade ut. O såklart tjöt han en fin meldodi av LYCKA då han såg vilka som anlände ; - ) Kalle är en omtyckt & något bortskämd hund måste jag säga. Av morfar fick han köttbullar som var inslagna som vilken julklapp som helst!
Gästerna blev bjudna på glögg,pepparkakor med mumsig kvibille gräddädel samt lussekatt & andra goda ting när dom anlände. Skålarna & silverfaten jag använde mig av var ärvda ting både av min farmor Elin och Jens farmor Inge. Älskar att blanda gamla & nya ting tillsammans!



Heejsan Alllesammans!

God fortsättning måste jag börja med att önska er allesammans♥ Jag hoppas ni haft mysiga dagar & att julen varit till belåtenhet : - )

Min lilla familj & jag har myst och gosat så himla mycket dessa dagar att jag känner mig så full med energi och glädje. ÄLSKAR ER♥
Jösses va de gör mycket att få lediga dagar tillsammans & bara få vara!

Kvällen kommer att bjuda på ett besök i Halmstad där vi hoppas hitta ett bord på en trevlig restaurang och få ätit en bit god mat tillsammans jag & min Jens. Tanken var att vi skulle gå på Änglagård 3 ikväll men jag är lite skeptiskt till att gå på bio ihop med mina fogar, sitta still i två timmar är nog inget jag klarar av just nu. Vi får se när bion anländer hit till Hylte i januari kanske blir de ett besök då! Även om filmen Änglagård inte fått någon värst bra kritik så är de ett MÅSTE att se den enligt mig : - )

Igår fick jag beställt hem en skötbädd från sovtex med de klassika motivet Moln från Gunilla Axen och även en liten Kaninlampa som fungerar bra med vanliga batterier. Tror lampan kan fungera bra som en liten nattlampa till den kommande bebisen. Lampan fanns även som Uggla & jag var dum nog att inte köpa båda två då dom var till ett sånt bra pris! Kanske blir de en till beställning ; - )

Nu önskar jag er en jättemysig & skön annandag Jul♥

Kramar i tusen till er!
Julen - Hemma Hos Oss 2010 | |
#1 - - Ann-Louise:

God fortsättning!



Hoppas ni fann någon smarrig restaurang att äta på!



KRAM

#2 - - Bella:

GOD JUL & God fortsättning min vän!!



Vilken mysig och trevlig jul ni ser ut att ha haft :)



Hoppas ni får en trevlig kväll med god mat och tid tillsammans, även om det inte blir någon Änglagård idag. Det är ju bara ett måste att se den, trots dåliga recensioner!



Ta hand om dig



Många kramar Bella

#3 - - Bettan:

Åh så mysigt ni har haft det :) Hoppas ni får det lika mysigt ikväll inne i "stor stan"



Sv: Ja, hunden är vår en liten Cocker spaniel flicka som heter Chelsea.



Kramis!

#4 - - Martina:

God fortsättning!



Underbara bilder, jättemysigt! Hoppas ni har en fin måndag. Kram

#5 - - Therese:

Jag förstår dig! Funderade också på bio förra veckan men insåg ganska fort att det skulle bli mer pina än nöje tyvärr.. Det är så skönt att sitta hemma i soffan, kunna byta position och ha toaletten lättillgänglig, haha!



Vill också se Änglagård men det får bli till att hyra när den kommer ut :)



Hoppas att din jul var mysig. Kramar!

#6 - - Therese:

Härligt att allt kanske blev bättre än förväntat! God fortsättning, många kramar Therese

Upp