Pojke eller Flicka? ; - )





Nu vet vi vad som gömmer sig där inne i min stoooraa mage! ; - )

En UNDERBAR dag som vi LÄNGTAT efter har äntligen kommit! Ett planerat ultraljud inne på BB då min moderkaka låg lite i framkant skulle kollas upp & det var med ett leende på läpparna som jag la mig på britsen ; - ) Vi fick se vårt lilla mirakel igen & våra tankar besannades♥
Angående moderkakan så såg allting bra ut!

Nu är de upp till er & gissa om det är en pojke eller flicka?? : - ) Så gissa på för fullt!



KRAMAR i massor♥

När fyra blir fem. | |
#1 - - Cicci:

Jag gissar att det blir en söt liten flicka. Tycker att det är på tiden att det kommer in en liten tös bland alla pojkar i babybloggvärlden.



Kramar

#2 - - Ann-Louise:

It`s a GIRL!!



Kram och Gott Nytt År!

#3 - - Bettan:

Åh vad mysigt! Ville ni veta vad det är eller visade den lilla/lille sig själv?

Jag tror att det blir en liten pojke :) Ska bli spännande att se, bara typ två och en halv månad kvar nu :)



Kramis!

#4 - - Johanna:

Blir nog en liten pojke :)

#5 - - Susanne:

Oj vad spännande men jag är dålig på att gissa, stämmer aldrig!! Kanske att jag kan se en flicka framför mig ;)

För mig spelar det ingen roll om det blir en pojke eller flicka bara att allt går bra för er :)



Stora Kramar och Gott Nytt År

#6 - - Therese:

Åh så härligt att få se den lilla igen, jag tror allt att det är en tjej. Ha den bästa nyårsafton. många kramar Therese

#7 - - Sus:

Jag är helt säker på att det är en liten gosse,det såg jag direkt.Kraam

#8 - - cecce:

En pojke!



Kikar lite snabbt in i nyårsförberedelserna med en önskan om att ni ska få ett fint och gott 2011!



Kramar!

#9 - - Therese:

Tror oxå på pojk, helt övertygad!



Gott nytt år på dig vännen!!



Kram

Upp