LYCKORUS!


Ett plagg som jag införskaffat mig från bästa H&M är denna mysiga & snygga poncho! Kommer användas flitigt tror jag minsanni höst ; - )



Tjollahopp!

Bloggen har fått lida denna vecka som gått sen vår lilla Misan lämnade oss. Allt känns bra i våra hjärtan då vi lät henne ta steget till andra sidan. Mår man inte väl som det var i Misans fall så var detta de bästa♥ Tack alla för era söta & omtänksamma kommentarer.

Min älskling Jens fyllde år i förra veckan & i present fick han en hotellnatt i älskade Götet. : - ) Så i lördags for vi upp till Göteborg & gjorde stan. Längesen vi hittade så mycket snyggt & bra grejer! Killar kan shoppa dom också, tro mej ; - ) Haha!
En underbar vistelse i Götet var de i af med många jacuzzibad och mys! Precis va vi behöver just nu!

Mycket roligt som händer i vårt liv just nu. Bland annat Jens nya jobb som vi med stor spänning ser fram emot. Även några andra ting som gör att jag befinner mig i ett LYCKORUS! : - )

Nu väntar en långprommis med vovven i de sköna höstvädret! Sen ett kort jobbpass ikväll.

Må väl & glöm inte att njuta av tiden som är JUST NU!

STOR KRAMIS♥


Emma shoppar | |
#1 - - Miia - There´s no place like home:

Åååh, vad nyfiken jag blev nu då! Hoppas du snart berättar för oss också =)



Ja, hjälp.. nytt jobb imorgon! Det känns som att jag inte riktigt kommer hinna ställa om mig, men mina nya kollegor får väl stå ut med det ;) Men det blir en fullspäckad vecka med introduktion, jobb och trivselkväll!



Må så gott raring! Kraaam

#2 - - Annas inspiration:

Hej vackra Emma!



Hur står det till i dag? Här är det bra, det går i ett med en liten bebis. Det är uuunderbart att vara mamma :-) han är helt ljuvlig vår lille klimp!



Jag FÖRSTÅR att du känner dig i lyckorus :-) hoppas Jens har det bra på jobbet och GRATTIS i efterskott Jens!!!



Jättelänge sen jag var i Götet, det blir stockholm i stället men i Götet är det faktiskt en härligare atmosfär.



Den ponchon har jag också beställt, värmer nog gott i vinter.



Puss & kram

#3 - - lolla:

hejsan

åhhh jag kan riktigt känna hur bra du mår nu och lycklig....

det är väl härligt.

jag själv tampas fortfarande med den rackarns förkylningen vilket gör att jag mår blääää.

men det måste väl snart gå över och energin kommer tillbaka :)

kram kram lolla

#4 - - Carolines hemligheter:

Hej vännen! Först en stor kram till dig för Misans skull som rest till katthimlen, där får hon det bra!!!



Låter ändå som ni haft några avkopplande och sköna dagar tillsammans under veckan som gått och en hotellnatt i Göteborg låter inte alls dumt :-)



Härligt med positiva förändringar i era liv, hoppas vi (nyfikna) som läser din blogg får veta mer framöver ;-)



KRAMAR

#5 - - Bella:

Hej vännen!



Alltid jobbigt när någon man håller kär måste lämna jordelivet, skönt att du i alla fall känner att detta var det bästa för Misan, hoppas hon har det bra i katthimlen!



Låter som ni haft en riktigt skön liten minisemester :) Det är ni väl värda och du gör mig nyfiken ;) Kan ju inte låta bli att gissa vad det handlar om får se om jag har rätt ... :)



Ta hand om dig



Kramar Bella

#6 - - ♥ Anna S:

Ooooh så nyfiken jag blir nu!!

Och där är den där ponchon igen... Jag provade den sist jag var in på Hm men det bidde inget köp. MEN jag kan inte släppa tanken på den... Jobbigt!

jag kanske helt enkelt MÅSTE köpa en :)



Kraaaam

#7 - - Mia ☆:

Skönt att se att du är tillbaka!



Jo, nog kan män shoppa alltid! Min man shoppade vilt i helgen som var kan jag säga =)



Låter spännande med allt positivt som är på gång, vi gissar vilt här bakom skärmarna och hoppas få veta mer när tiden är mogen =)



Stor kram!

#8 - - Tess:

Hej hej

Åh den Ponchon är så fin. :)



Det är skoj när det händer saker i ens liv! Riktigt skoj! Och jag kan tänka mig vad det är mer än Jens jobb...:) Hoppas snart få veta vad det är...:)



Tänker på er

Kramar

#9 - - uh-huh-me.com ~ Nettan:

Härligt med Gbg trip! Finns mycket fint i affärerna nu.

Upp