UNDERBAR DAG!



Status hos oss: Jag sitter på altanen & njuter en kall dansk öl tillsammans med nya numret av ALLTiHEMMET! Ni kan ju gissa om jag NJUTER! ; - )
Ville visa er mitt hår som jag är supernöjd med. För en vecka sedan var jag ju hos Söta Sanna på Hårizånt. Nya slingor & chokladbrun färg i botten. Även håret blev kapat någon cm!



GOD KVÄLL!

WOW vilken dag! Mycket bebisgos & snack med bästa Lisa. TACK för idag sötnos! Vi får göra om de snart igen! Milo är en sådan charmör ända ut i fingerspetsarna! Han kommer att bli en tjejfavvis de är jag helt säker på ; - )

En helt UNDERBAR dag med lite grann mulet men sen på eftermiddagen kom solen fram & vi tog en prommis ner till byn. Ett besök på Gro & Spira,Olanders blommor och Konsum fick de bli. En himla massa fint att titta på. De enda som fick hänga med hem från Gro & Spira denna gång var ett paket servetter som numera pryder köksbordet. Träffade även på Jonna en liten sväng inne på Konsum. Är så glad för din skull att du fått jobb här!

Vet att det är mycket snack om att NJUTA nu i bloggen. Men man kan knappt göra annat då de går mot sommar & sol. Sitter ute på altanen & fåglarna kvittrar för fullt. Planerar för fullt i mitt lilla huvud hur vi ska ha de här ute med krukor,gardiner,ljuslyktor mm här ute. Fick köpt en stor kruka i zink igår & nu ikväll har den fått svart sprayfärg på sig! I den har jag tänkt ha favvis örterna.

Nu vankas de snart kvällsmat. Slängde in kycklingklubbor & färsk potatis i ugn med diverse örter & kryddor. Luktar gott & förhoppningsvis smakar de också så ; - )

TREVLIG KVÄLL!♥
| |
#1 - - Therese:

Du är så söt!!! Håret var fin fint!! Jag var själv hos frissan idag...en helt ny på jobborten (gick på lunchen) är helnöjd....lite annan frisyr än innan o lite nytänk!!



Kramis

#2 - - ♥ Anna Söderberg:

Du ser superfin ut i håret och er dag låter som en riktigt toppendag!

Lovely!



Kramis

#3 - - Ana:

Ååå, så söt du är! Riktig vårtjej;) Ja du, snart är det fredag, och det älskar vi...jag och maken beger oss till Göteborg imorgon...myyyys!



Kram söta du

#4 - - Erika:

Du är RIKTIGT fin i håret ha ju sett dig ett pat ggr sen du gjorde det så fint=) men inte när det ha varit nersläppt... Hoppas du klara dig med all den bebisgos du fick idag tills du få nästa gång=) För det är riktigt mysigt när man få snoza och gosa med en riktig goding till bebis.

Kram

#5 - - Karin:

Hejsan stumpan!

Så fin du är!! Du ser ut att må bra!

Jag hoppas vi äntligen kan tajma in en rosévinskväll under de kommande veckorna.

Jag åker till Halmstad i nästa vecka, så då får vi styra upp nånting.

Jag vill ju gärna se ert fina hem =)

Och förhoppningsvis kan vi kanske sitta utomhus i solen =)

Massa kramar

#6 - - Susanne:

Du ser så söt och fin ut.

Härligt att sitta på altanen med en kall öl och en bra tidning ;o)

Jag hoppas på en solig och varm dag i morgon då jag också vill sitta på balkongen och njuta.



Kram på dig

#7 - - cecce:

Du är jättefin och jättesöt!!

Visst är det svårt att låta bli att njuta nu när det blåser ljumma vindar och vi har hela härligheten framför oss.

Den bästa tiden är nu!!



Kram och sov gott!

#8 - - F:

hmmm hoppas det blir sol i helgen så jag får ta en öl på altanen...

#9 - - Annas inspiration:

Åh din sötnos, jag äter upp dig hahha ;-)

Håret ser kanon ut,

MYYYS med bebisgos!



KRAMIS

#10 - - elinjosefine:

Åh vad fin du är i håret :) Härligt att bli vårfin.

Ska ljusa upp mitt nästa gång jag ska till frisören, gillar att vara ljus på sommaren.



Vi har målat garaget och olja vår terass. Blir lite rastlös med uteprojekten, det tar så lång tid. Men men, den som väntar på något gott :)

Upp