GLAD PÅSK!



Tänkte ge er ett tips på tilltugg till maten nu i Påsk! Fetaostfylld tomat har jag nämnt här i bloggen tidigare,men tror inte jag lagt ut något recepet?!

Du behöver:

- Tomater,gröp ur.
- Hackad vitlök & röd lök
- Smulad fetaost
- Citron
- Salt & peppar
- Toppa med en smakrik olivolja

Varva alltsammans i tomaten & glöm inte att pressa citron & toppa med olivolja! MUMS! Förresten tomaten ska in i ugnen en liten stund ; - )
LYCKA TILL!




Heejsan allihopa!

Hoppas ni mår väl & att ni unnar er LYX idag på skärtorsdagen. : - ) Jag har en dag kvar att jobba sen är vi lediga tillsammans en vecka. LYX!

LYX blir de här hemma med ett glas vin & en pepparbiff m. råstekt potatis a la Emma. ; - ) Snart väntar jag hem en mycket glad sambo som gått på sin ledighet idag & en förhoppningsvis lika glad nyklippt hund : - ) Stackars Kalle får ha lite leverpastej ikväll då han varit duktig hos frisören idag. Alla tovor är borta & en ny frisyr och han är vårfräsch våran lille vovve. ; - ) Måste passa på att nämna att Jens har med sig min lins hem & måste TACKA ögonkontakten i Torup för UNDERBAR service - jag fick linsen gratis! TACK!

Här hemma rullar både torktumlare & tvättmaskin ikapp. Har sen jag kommit hem från jobbet vid halv fem hunnit med att bädda rent & städa toaletten. Måste ju vara fräscht då vi ska ha gäster imorgon ; - ) Nu väntar bara dammsugaren i hörnet på att få göra sitt!

Blev så himla glad då jag loggade in & såg en massa gulliga kommentarer från er! Ni är BÄST!

PUSS & KRAM♥

Ps. Förresten har någon skämtat med er aprilo?
Påsken - Hemma hos oss | |
#1 - - Sus:

Låter kanongott!!!

Tack för idag,synd vi inte jobbar mer ihop...Kraam

#2 - - Martina & Pelle:

Glad Påsk på er från oss i Halmstad. Hoppas ni får en härlig helg!

#3 - - Cicci:

Glad Påsk, fina Emma. Än har ingen lyckats lura mig. Men det kanske kommer senare ikväll. Vad gott det lät med tomaterna.



Härligt med 7 lediga dagar. Har ni några planer hur ni ska fylla dem?



Många kramar

#4 - - Miia - There´s no place like home:

Åh! Jag som älskar både tomat & fetaost... Det där måste jag testa. Tack för tipset! =)



Hoppas ni har en mysig kväll, du & din love! Kraaam

#5 - - Lina Edvardsson:

Sötis!



Skönt för dig att vara ledig över påsk!

Har aldrig varit i Turkiet faktiskt så det ska bli extra roligt tycker jag. Åh, så ni har varit där två gånger, då antar jag att ni varit nöjda? :) Längtar nästa ihjäl mig!



Har faktiskt inte blivit lurad alls idag, (skönt) eller inte vad jag vet iaf :)

Kram kram och ha det nu riktigt skönt på dina lediga dagar! Kram kram!

#6 - - jonna:

God morgon sötnos!



Usch vad trött jag är. Skönt med kort dag idag! :-)



Jaa, synd att jag bara inte kollat synen tidigare så hade jag sluppit denna jädrans huvudvärk. haha.



Hoppas ni får det trevligt ikväll! :-)



Kramar!!

#7 - - Therese:

Glad påsk på dig med vännen!!!



Tomaterna ska definitivt bli ett inslag på påskbordet!!



Kramis

#8 - - lolla:

dessa tomater ska jag absolut testa att göra verkar hur goda som helst...

vad skönt att det fixade sig med linsen då, så trevligt med bra service man blir verkligen glad av sånt

kram lolla

#9 - - Annas inspiration:

MMM mumisgt!



Hur har ni det i dag? Myser med era gäster?!

Vi har varit hos min familj hela dagen, nu har jag landat framför Harry Potter.



Fortsatt GLAD PÅSK

Kramar i massor

#10 - - cecce:

Hej!

Oj..vad tiden riner iväg!

Har haft fullt upp med påskande och förberedande inför morgondagens påskbuffe!

Verkar som du kommer få en fin påskhelg!

Hoppas du får ha det riktigt bra och njuta av alla påskens härligheter.



GLAD PÅSK!

Påskkramar!!

#11 - - Therese:

Det såg riktigt gott ut! Här är det ingen vila långfredagen men det har varit skönt i alla fall, nu tvättar vi och snart blir det Solsidan. kramar till dig

#12 - - Bella:

GLAD PÅSK!!!



Så gott det ser ut, tack för det tipset!



Hoppas ni får en riktigt trevlig och mysig påskhelg :)



Kramar Bella



#13 - - Tess:

Hej vännen

Mums så gott det ser ut...=)

Inget skämt...o jag har inte heller skämtat med någon. Är kass på att "ljuga" så de hade genomskådat mig direkt. hihi

Hoppas du njuter ledigheten nu!

Kram kram

Upp