Pink Collection



Vilken klänning hade ni valt?
Blev förtjust i båda såklart! ; - ) Men den lila/rosa tilltalar mej lite mer.
Hon kan den där Emma Wiklund! : - ) Rosa bandet månaden börjar ju imorgon.




Idag är de lillördag! De firar jag med att dricka ett glas vitt vin blandat med jordgubbsapertif/cider. Smaskens! I ugnen står den efterlängtade pajen med brieost & salami. Hittade receptet hos Anna starwoman! TACK! : - )

Min & Kalles dag började med en powerwalk, som vanligt : - ). Sen möte på jobbet! Alltid mycket möten & utbildningar nu på hösten/vintern.
Imorgon är jag helledig! Då ska jag & Kalle åka på besök hos Mormor & Morfar. ; - ) Nämnde de för honom innan,han blev helt galen.. Kalle ska även klippas imorgon. Behövs! ; - )

Jag & min Kära mamma som numera är hemma från sjukhuset ska hänga upp nya gardiner & piffa till hennes kök inför hösten. Blir nog även ett besök hos Blomsterlandet & inhandla nya blommor. Så roligt att få göra fint & kunna hjälpa till! 

Imorgon ska jag hämta hem ett FYND! Va de är får ni se imorgon, hoppas jag. : - )


NJUT kvällen söta!♥


Ps. Tack Lisa!! :- )

Vardagslyx | |
#1 - - Annas inspiration:

Tack detsamma fina du :-)

Du verkar vara en jättemysig & snäll tjej.



Vad skönt att det är bättre med din mamma, skönt att höra.



Klänningen är verkligen fin.

Är sugen på att prova pajen, låter urgott.



sv:håret blev bra, inte så mycket mörkare. Får visa någon dag.



ha nu en finfin kväll & en trevlig dag i morgon!



Massor med kramar

#2 - - Ann-Louise:

Rosa skulle jag välja!! Måste kolla in den, vad bar att du påminde mig!

Jag skulle nog välja din paj istället för köttbullarna, även om det är gott med!



Tack, jag känner mig stilig i pälskragen!



Ha det bra!

Kram!!

#3 - - Miia - There´s no place like home:

Ååh, gumman! TACK för din fina kommentar =)



Vilka fina klänningar! Lindex verkar ha en grym kollektion denna höst, snygga kläder & snygga smycken! Får nog ta en sväng förbi butiken och spana in deras utbud...



God natt! Kraamar

#4 - - Annelie:



Personligen är jag ju väldig svag för svart, men jag tyckte nog att denna klänning sa mer i den andra färgen.

Sååå mycké fina kläder du visar.. MÅSTE gå ner i vikt.. Hmm.. lättare sagt än gjort



Ha en mysig dag i Halmstad.. // Kram Annelie

#5 - - jessi:

Jättefina! jag måste kolla in Emmas kollektion, verkar ju vara så fina grejer!



Ha det så bra nu när du är ledig!

#6 - - Veronika:

Den rosa! :)

Upp